فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

جمع‌آوری 510 هزار سند از رزمندگان زنجانی

سردار «کرمی» گفت: در راستای برگزاری کنگره 3 هزار و 535 شهید استان زنجان تاکنون ۵۱۰ هزار سند از رزمندگان جمع‌آوری شده است.
کد خبر: ۴۷۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ - 22September 2021

جمع‌آوری 510 هزار سند از رزمندگان زنجانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» ظهر امروز در نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب و برای خاموش کردن صدای انقلاب دو بلوک شرق، غرب و کشورهای مرتجع منطقه صدام را علیه ایران وارد جنگ شدند. با وجود همه تلاش دشمنان، مردم ایران با وجود اینکه به تازگی انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده بودند، مردم اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

وی افزود: همه مردم ایران در جنگ وارد عرصه شدند و با جان فشانی‌های خود اجازه ندادند که انقلاب و کشور به دست دشمنان بیافتد، امام راحل ایثار ملت ایران در تاریخ را ماندگار یاد کردند. رزمندگان زنجانی نیز در همه عملیات‌ها خط شکن و غواص بودند. در پی ثبت این ایثارگری‌ها ۸۴ کتاب جدید در مورد رزمندگان زنجانی منتشر شده و تاکنون ۵۱۰ هزار سند از رزمندگان جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف در ایام پیش رو، گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای گرامیداشت شهدا و جایگاه والای آنها در استان برگزار خواهد شد. برگزاری مسابقات علمی، فرهنگی و ورزشی و دیگر برنامه‌های افتتاحی از جمله برنامه‌های دفاع مقدس خواهد بود. همچنین به مناسبت کنگره شهدای استان برنامه‌های مختلفی در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار