فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه خبر داد؛

خدمت‌رسانی تیپ ویژه «صابرین» در زمینه واکسیناسیون

سردار اخوان گفت: تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی برای کمک به سلامت مردم در زمینه واکسیناسیون بسیج شده است.
کد خبر: ۴۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 22September 2021

سپاه برای خدمت به مردم بسیج شده است /واکسیناسیون مردم باید همراه با تکریم حداکثری باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پزشک «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در آیین افتتاحیه مرکز واکسیناسیون این نیرو دارآباد تهران با اشاره به اینکه همه ما طوری باید عمل کنیم که روح شهدا شاد باشد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با کار جهادی، ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم.

وی افزود: تلاش‌های مسئولین مجموعه ورزشی شهدا قابل ستایش است و این مجموعه واکسیناسیون می‌تواند کمک شایانی به واکسیناسیون کند.

سردار اخوان با تأکید بر اهمیت و نقش واکسیناسیون در مدیریت کرونا عنوان کرد: تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی برای کمک به سلامت مردم در زمینه واکسیناسیون بسیج شده است؛ البته خدمت باید به مردم با حداکثر تکریم باشد؛ چون این از مولفه‌های قدرت ما است. تکریم حداکثری مردم شامل جلوگیری از ایجاد صف انتظار، تسریع در واکسیناسیون و رفتار درست و انسانی و اخلاقی است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: مردم همکاری بسیار خوبی با مجموعه بهداشت و درمان دارند و ما باید با حداکثر تکریم به مردم خدمت رسانی کنیم. مجموعه واکسیناسیون شهدا می‌تواند شبانه‌روزی باشد و ما می‌توانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی تأکید کرد: مجموعه نیروی زمینی سپاه برای خدمت به مردم بسیج شده است و نیروی زمینی آمادگی ایجاد مراکز واکسیناسیون بیشتر را دارد. ما می‌توانیم یک الگوی جهانی سلامت و واکسیناسیون ارائه دهیم و افراد بالای ۱۸ سال را به سرعت واکسن بزنیم.

سردار اخوان تصریح کرد: ارتقای خدمات با همیاری و همکاری همه دستگاه‌ها می‌تواند موجب موفقیت کشور در زمینه سلامت باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار