مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

عزاداری با بصیرت تحول‌آفرین است

سردار «ملکی» گفت: امروزه راهپیمایی اربعین حسینی به فرهنگ تبدیل شده است و عزاداری‌های همراه با شور و شعور و بصیرت تحول آفرین است.
کد خبر: ۴۷۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ - 22September 2021

عزاداری با بصیرت تحول‌آفرین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در آئین رونمایی از فرهنگسرای مجازی عفاف و حجاب شهرداری ساری با تسلیت اربعین حسینی و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اینجا خانه شهدا، آزادگان، پیشکسوتان، ایثارگران و مجموعه جانبازان است و برگزاری این مراسم در این مکان تبرکی از جانب شهدا است.

سردار ملکی با بیان اینکه امروز بستر فضای مجازی یک فرصت برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ... است، خاطرنشان کرد: اقدام باارزش شهرداری ساری در ایجاد این فرهنگسرا جای قدردانی دارد و هر چه در حوزه فرهنگی کار کنیم، کم است و باید بیشتر به این حوزه بپردازیم. فعالیت‌های فرهنگی باید نتیجه‌بخش باشد و باید در این راستا اقدامات ریشه‌ای و عمیق انجام شود تا شاهد تأثیرات مثبت آن در جامعه باشیم.

این مسئول ادامه داد: قدرت فضای مجازی خیلی بالاست و مسئولین باید در این حوزه خود را تقویت کنند؛ چراکه امروز دشمن با استفاده از این فضا به اصل دین و باور‌های ارزشی هجمه وارد کرده است و باید عملیاتی فکر کنیم و با قدرت عظیم فضای مجازی در این حوزه اقدامات موثر انجام بدهیم.

سردار ملکی با بیان اینکه عاشورا یک نیم روز بیشتر نبود، اما قدرت ایجاد تحول را داشت، گفت: امروز راهپیمایی اربعین حسینی به فرهنگ تبدیل شده است و عزاداری‌ها باید همراه شور و شعور و بصیرت باشد تا ایجاد تحول کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها