مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

شهدا را به نسل امروز و آینده معرفی کنیم

سردار «ملکی» گفت: شهدا را به عنوان بهترین الگو به نسل امروز و آینده معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۷۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 24September 2021

شهدا را به نسل امروز جامعه معرفی کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در یادواره ۱۶ شهید روستای آغوزبن بابل با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: شهدا در مکتب حسین درس آزادگی آموختند و این راه و سیره عاشورایی و اربعینی باید به نسل‌های امروز و آینده منتقل بشود.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها یکی از راه‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت دفاع هشت ساله مردان غیور ایران اسلامی است، افزود: شهدا به ما نیاز ندارند و این ما هستیم که به نگاه شهدا نیاز داریم و برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند روح‌مان را جلا بدهد.

سردار ملکی با اظهار اینکه دفاع مقدس سراسر درس ایثار، گذشت، مردانگی، غیرت، عزتمندی و اقتدار بود، بیان داشت: امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا هستیم و در چنین ایامی باید یاد آن دلاورمردان و غیورمردان را گرامی بداریم و راه‌شان را که همان راه عزت و شرف است ادامه بدهیم.

این مسئول با اشاره به اینکه برای جاودانه ماندن باید ایثار کرد، گفت: شهدا خود را در راه خدا فدا کردند و با ایثار خود جاودانه شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند، تصریح کرد: جایگاه و مقام شهدا والاست و امروز باید این بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی را حفظ کنیم.

سردار ملکی با بیان اینکه زندگی شهدا هم رنگ و بوی شهادت داشت، خاطرنشان کرد: شهدا شهیدانه زندگی کردند و شهید شدند؛ آن‌ها به درجه‌ای از روحانیت و معنویت رسیده بودند که انتخاب شدند برای شهادت و ما امروز باید از این انسان‌های عزیز و بزرگمردان تاریخ درس بگیریم و آن‌ها را به عنوان بهترین الگو به جوانان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار