امام جمعه شهر خور:

شهدا با نثار جان خویش در راه ولایت، استقلال و شرافت را برای ما به ارمغان آوردند

حجت الاسلام جاویدی گفت: شهدا با نثار جان خویش در راه ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ مرز و بوم این سرزمین، آزادی، استقلال و شرافت را برای ما به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۴۷۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 22September 2021

شهدا با نثار جان خویش در راه ولایت، استقلال و شرافت را برای ما به ارمغان آوردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، حجت الاسلام والمسلمین جاویدی امام جمعه شهر خور، رشیدی رئیس بنیاد شهید شهرستان، محبی معاون فرماندار و جمعی از اعضا قرارگاه فرهنگی نماز جمعه با حضور در منزل شهید والامقام مجتبی طاهری با همسر این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

امام جمعه شهر خور تصریح کرد: شهدا با نثار جان خویش در راه ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ مرز و بوم این سرزمین، آزادی، استقلال و شرافت را برای ما به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام جاویدی ادامه داد: جامعه ایثارگران به ویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند و همه باید تلاش کنیم تا رضایتمندی این خانواده‌ها که خواسته‌ای جزء خدمت به مردم ندارند جلب شود.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران نیز در ادامه با اشاره به اینکه خانواده  های شهدا و ایثارگران عزت این ملت هستند، خاطر نشان کرد: شهدا و ایثارگران پرچم های عزت و افتخار نظام اسلامی هستند و دیدار و تکریم از این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت در مسئولان و هم باعث دلگرمی این عزیزان است.

وی با اشاره به این مهم که فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت به مردم است، اضافه کرد: رضایت مردم و بویژه خانواده های شاهد و ایثارگر دلیل اصلی مشروعیت ما مسئولین است و در این زمینه بایست جوری عمل کنیم که به این هدف مهم نائل شویم.

گفتنی است، در پایان این دیدار از خانواده معظم شهید«طاهری» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها