مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

رسانه‌ها رشادت‌های رزمندگان را منتقل کردند

سرهنگ رشیدی گفت: اگر رسانه‌ها نبودند و دوشادوش رزمندگان صحنه‌های جنگ را ثبت و ضبط نمی‌کردند امروز ما نمی‌توانستیم آن همه رشادت و فداکاری را منتقل کنیم.
کد خبر: ۴۷۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ - 22September 2021

رسانه‌ها رشادت‌های رزمندگان را منتقل کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، آیین اختتامیه جشنواره فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس امروز با حضور منتخبین در  سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان برگزار  شد.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: اگر رسانه‌ها نبودند و دوشادوش رزمندگان صحنه های جنگ را ثبت و ضبط نمی‌کردند امروز ما نمی توانستیم آن همه رشادت و فداکاری را منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه بازنشر تصاویر و فیلم‌های دوران دفاع مقدس باعث شده که نسل نوجوان و جوان امروز آن فضای معنوی جبهه ها را بازسازی کنند، افرود: در تمام دنیا هر زمان که جنگی رخ داده است فقط ارتش آن کشور به میدان رفته ولی در دفاع مقدس تمام اقشار از نوجوان 13 ساله تا پیرمرد 80 ساله به میدان آمدند که تقدس زیبایی به آن داده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  لرستان تصریح کرد: روحیه جهادی از دفاع مقدس تا امروز وجود داشته و شاهد مثال آن در زمان حاضر شهدای مدافع سلامت هستند که فداکارانه و با علم به اینکه وظیفه خطرناکی دارند باز هم از جان و دل برای سلامت جامعه کار و تلاش می‌کنند که عده ای از آنان توفیق شهادت در این مسیر نصیب‌شان شده است.

 رشیدی در توصیه به فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس گفت: اهمیت فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری تا آنجاست که ایشان می فرمایند: «اگر من رهبر نبودم، مسئول فضای مجازی می‌شدم.» این کلام معظم‌له حاکی از اهمیت موضوع است.

وی ادامه داد: باید فعالان فضای مجازی بدانند که در کنار کار و فعالیت در این عرصه باید هم آموزش ببینند و هم دیگران را آموزش دهند تا کسانی که به این فضا وارد می شوند در آن غرق نشوند بلکه مسیر درست را در پیش گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار