معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:

شهدای مدافع سلامت با مجاهدت خود و خدمت به خلق به سعادت ابدی رسیدند

سرهنگ برزگر گفت: شهید و خانواده شهید بودن لیاقت می‌خواهد و سعادتی است که فردی به این درجه برسد و شهدای مدافع سلامت با مجاهدت خود و خدمت به خلق به سعادت ابدی رسیدند.
کد خبر: ۴۷۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ - 22September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار«حسن برزگر» معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت، «گلنار قیامتی» و «سیده زهرا موسوی ارفع» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقام این دو شهیده معظم، با بیان اینکه خداوند از افرادی که ظرفیت بالایی دارند امتحان سخت می‌گیرد، اظهار داشت: همسر شهیده موسوی با دو فرزند مورد امتحان خدا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه خداوند یک تار، تور و تیر دارد، گفت: تور خدا مراسمات مذهبی است و تار خدا قرآن او است که بر بعضی دل‌ها می‌نشیند و انسان را در مسیرمی‌آورد و بلاها و مشکلات تیر خدا است که مختص افراد خاص خداست و هر کسی را دربر نمی‌گیرد.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اگر این شهیده در زمان دفاع مقدس هم حضور داشت با روحیاتی که داشته در عرصه‌های جهادی حاضر می‌شدند، عنوان کرد: شهید و خانواده شهید بودن لیاقت می‌خواهد و سعادتی است که فردی به این درجه برسد و شهدای مدافع سلامت با مجاهدت خود و خدمت به خلق به سعادت ابدی رسیدند.

 شهدا جان خود را به گران‌ترین بهای ممکن فروختند

در ادامه «اکرم دهقان» مدیر امور فرهنگی بسیج جامعه پزشکی استان همدان نیز با اشاره به اقدامات شهیده «موسوی» در محل کار خود اظهار داشت: شهیده «موسوی» با هزینه شخصی خود برای بیماران بستری شده مراسماتی مانند شب یلدا برگزار می‎‌کردند که در بیمارستان احساس قربت نکنند.

وی با اشاره به سخنانی از سردار شهید «قاسم سلیمانی» مبنی بر اینکه شرط شهید شدن شهید بودن است، ابراز داشت: شهدا قبل از شهید شدنشان متحول می‌شوند که اقدامات شهیده «موسوی» هم نشانگر این است، خداوند به دل ایشان نظر کرده و مزد خود را با شهادت گرفت و خدمت به فرزندان این شهید هم سعادت است.

مدیر امور فرهنگی بسیج جامعه پزشکی استان همدان با بیان اینکه شهدا جان خود را به گران‌ترین بهای ممکن فروختند، تصریح کرد: بهای شهدا قرب و رضوان الهی است که با اخلاص خود به آن رسیدند.

وی افزود: سرو قامتان جبهه سلامت با لباس سفید با حضور در میدان جنگ گاهی تیر می‌خورند و خوب می‌شوند و گاهی آسمانی می‌شوند که زبان ما برای تشکر از این عزیزان قاصر است، شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و جایگاه آنها در بالاترین درجات بهشت قرار دارد و خداوند جبران کننده است.

 شهیده «موسوی» بسیار با خدا و مقید به کار خود بود

همسر شهید «موسوی» نیز درادامه با بیان اینکه شهیده «موسوی» بسیار با خدا و مقید به کار خود بود، اظهار داشت: ایشان نیم ساعت قبل از اینکه شیفت کاری شروع شود در محل کار خود حاضر می‌شد و قبل از شروع شیفت شروع به کار می‌کرد.

وی گفت: ما تسلیم امر خدا هستیم و ناشکری نمی‌کنیم و امیدوارم خدا کمک کند از این امتحان الهی سربلند بیرون آیم.

عزیزی فرزند شهیده «گلنار قیامتی» نیز با اشاره به زمانی که شهیده مادرش آسمانی شد، اظهار داشت: عقد من در زمان بستری مادرم در بیمارستان صورت گرفت.

وی با بیان خاطرات مادر شهیدش ابراز داشت: شهیده «قیامتی» همیشه کمک حال محرومین بود و با اخلاق نیکو با بیماران برخورد می‌کرد، حتی برای تخفیف گرفتن از پزشکان به نفع بیماران کم بضاعت دست پزشکان را هم می‌بوسید و در بحث کمک مومنانه از خیرین کمک جمع می‌کرد و در اختیار پایگاه بسیج قرار می‌داد که اعضای بسیجی همیشه این شهیده را در مراسمات زیارت عاشورا یاد می‌کنند.

فرزند شهیده «قیامتی» با بیان اینکه احترام نظامی سردار فرجی در روز شهادت مادرم باعث مباهات است، گفت: باعث افتخار است که مادرم در این جایگاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا و به دلیل ناشناخته بودن این ویروس بسیاری ترس داشتند و مادر من جزء اولین افرادی بود که از بیماران تست «پی سی آر» می‌گرفت، گفت: مادر من فرد شجاعی بود و خداوند به افراد خاص خود درجه و رتبه بالایی چون شهادت را عطا می‌کند.

شهیده«گلنار قیامتی»، کمک بهیار ۵۸ ساله با پنج فرزند پس از ۲۹ سال خدمت صادقانه در مرکز آموزشی درمانی فاطمیه به علت ابتلا به بیماری کرونا به شهدای سلامت پیوست.

شهیده «سیده زهرا موسوی ارفع» بهیار بخش روانپزشکی در بیمارستان سینا هم در سن ۴۳ سالگی با دو فرزند در راه خدمت و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلاء به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار