در اولین روز هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با امام جمعه عباس آباد + تصاویر

در اولین روز هفته دفاع مقدس اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس عباس آباد با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶ - 22September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در اولین روز هفته دفاع مقدس اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس عباس آباد با امام جمعه شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با حضور فرماندار شهرستان عباس آباد، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرفت «عباس شیرینی همپا» با یاد و نام شهدا، اسرا، جانبازان و رزمندگان، جنگ هشت ساله را با تمامی نشیب و فرازش بخشی از تاریخ ماندگار و اتحادی و معنوی ایران عزیز برشمرد و به همنوایی مدیران برای تعالی شهرستان با تکیه بر این میراث معنوی تاکید کرد و از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه از مسولین در این راستا قدردانی کرد.

حجت الاسلام «سبد محمود موسوی» امام جمعه عباس آباد نیز با برشمردن نکات و مولفه‌های مهم شهرستانی همه مدیران را به وحدت و تشریک مساعی بیشتر در حل مشکلات شهروندان و توسعه کسب و معیشت و حمایت از ارزش‌های جامعه فراخواند.

جانشین مقاومت بسیج شهرستان نیز در بخشی از سخنان خود با یاد و نام همه نام آوران عرصه جنگ وشهادت، عرصه امروز را عرصه تلاش و آبادانی و دفاع از ارزش‌ها و فداکاری برای تعالی کشور دانست که باید همه بدان اهتمام کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در قالب گزارش مختصر موفقیت‌های جوانان عباس آباد را به جمع حاضر ارائه داد و حمایت شهرستانی را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار