مدیر حوزه علمیه یزد خبر داد؛

«دفاع مقدس» به دروس طلاب یزدی افزوده می‌شود

حجت‌الاسلام «شمس» گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انس گرفتن و آشنایی بیشتر طلاب با شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس، مقرر شد درسی با موضوع دفاع مقدس به دروس طلاب اضافه شود.
کد خبر: ۴۷۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 22September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «محمد شمس» مدیر حوزه علمیه استان یزد اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا از ایثار و رشادت‌های رزمندگان سرافراز دفاع مقدس تجلیل شود و یاد و خاطرات شهدای والامقام را زنده نگه داریم.

وی افزود: رزمندگان و جوانان بسیجی و دلاور این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که با توکل بر خدا می‌توان با دستان خالی در مقابل دشمنان شرق و غرب ایستادگی کرد و از میدان نبرد پیروز و سربلند خارج شد.

مدیر حوزه علمیه یزد اظهار کرد: در دفاع مقدس در کنار تمام آحاد مردم که از انقلاب و اسلام دفاع می‌کردند، طلاب و روحانیون نیز حضور گسترده‌ای داشتند و ما افتخار داریم که ۱۳۱ شهید روحانی و طلبه از استان یزد در راه دفاع از اسلام و انقلاب به فیض شهادت نائل آمدند.

وی ضمن تأکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و انس گرفتن و آشنایی بیشتر طلاب با شهیدان و رزمندگان دفاع مقدس تصمیم گرفته شد درسی با موضوع دفاع مقدس به دروس طلاب اضافه شود.

شمس به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: صبح روز پنجشنبه مراسم غبارروبی قبور مطهر شهدا با حضور طلاب مدارس علمیه و روایتگری راویان دفاع مقدس در گلزار شهدای خلدبرین برگزار می‌شود. همچنین برنامه تجلیل از ایثارگران و روحانیون رزمنده در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها