نبویان در نطق میان‌ دستور:

مردم در 13 آبان پرشورتر از گذشته پاسخ مناسبی به آمریکا خواهند داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است تا با ابزار تبلیغاتی خود به ملت‌های منطقه پیام دهد که ملت ایران پس از 30 سال مقاومت در مقابل ما ناچار به تسلیم شد.
کد خبر: ۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴ - 20October 2013

مردم در 13 آبان پرشورتر از گذشته پاسخ مناسبی به آمریکا خواهند داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان دستور با اشاره به 13 آبان روز ملی استکبارستیزی گفت: آمریکا راس مستکبران جهان به قول امامخمینی(ره) شیطان بزرگ و امالفساد است و به هیچوجه نمیتوان به آن اعتماد کرد. ظلمهای این کشور قبل و بعد از انقلاب در مورد ملت ایران فراموش شدنی نیست، لذا مردم با تبعیت از قرآنکریم شعار "مرگ بر آمریکا" را شعار اصلی خود میدانند و در 13 آبان امسال پرشورتر از گذشته پاسخ مناسبی به آمریکا خواهد داد.

حجتالاسلام نبویان افزود: غفلت نکردن از ریشه شرارت و ظلمهای آمریکا نسبت به ایران، موضوع مهم دیگری است و اینکه آمریکا از ابتدا به صورت آشکار دشمن درجه یک ملت ایران شده و داراییهای ملت را بلوکه کرده و گروههای مختلف را به جان ملت انداخته است و همچنین کودتای نوژه را طراحی کرد و جنگ 8 ساله را علیه ملت ایران تحمیل کرده، به سبب آن است که ملت ایران انقلاب اسلامی را پدید آورد و سعی کرد جهانبینی اسلام را در قالب جهانبینی مدرن به جهان عرضه کند؛ جهانبینی که در همه عرصهها با آموزههای مدرن و لیبرال در تعارض است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیار ساده انگارانه است که کسی گمان کند دشمنی آمریکا نسبت به ایران به دلیل مسئله هستهای است و اگر نسبت به این مسئله عقبنشینی صورت گیرد، مشکل حل خواهد شد. روشن است که ملت ایران 10 سال است که به دانش صلحآمیز هستهای دست یافته است در صورتی که آمریکا جنگ و کودتا و فتنههای گوناگون گروهکها را علیه ملت ما تحمیل کرد.

نبویان ریشه اصلی خصومت آمریکا با ایران را دشمنی با اسلام دانست و افزود:ریشه دشمنی شیطان بزرگ آن است که ملت ما معتقد به اسلام است و در دفاع از آن همه هستی خود را فدای آن میکند. کما اینکه امام(ره) فرمودند "من باز میگویم همه مسئولان نظام و مردم ایران بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی خود به خیال خامشان بیرون نکنند آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط متجاوزان خشنود شود و نه از قطع ارتباط با آنها رنجور."

نماینده مردم تهران در مجلس در پابان گفت: مقاومت 35 ساله ملت موجب شد که پایگاههای آمریکا در منطقه برچیده شود و هر روز شاهد شکست پیدرپی در کشورهای مختلف از جمله سوریه باشیم و اگر کسی به دنبال مذاکره با مسئولین جمهوری اسلامی ایران است، این از سر ضعف و ناچاری است. آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است تا شکست خود را برطرف کند و با ابزار تبلیغاتی خود به ملتهای منطقه پیام دهد که ملت ایران پس از 30 سال مقاومت در مقابل ما ناچار به تسلیم شده و از این طریق بیداری اسلامی را تضعیف کند.

نظر شما
پربیننده ها