برگزاری اولین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی در زاهدان

اولین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱ - 23September 2021

برگزاری اولین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی در زاهدانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، اولین دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی در زاهدان برگزار شد.

«سعید دهنوی» مسئول سازمان سراج سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: طرح دورهمی دختران انقلابی فضای مجازی، برنامه‌ای صمیمانه برای دیدار و گفت‌وگوی هدفمند بانوان در فضای حقیقی بوده که توسط واحد امور بانوان سیستان و بلوچستان برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در گام اول این طرح، دو الی سه جلسه با فواصل زمانی بیست روزه در شهر زاهدان برگزار می‌شود، تصریح کرد: تبیین ضرورت حضور هدفمند در فضای مجازی، آشنایی با کنشگری فعال در شبکه های اجتماعی، انگیزه بخشی برای فعالیت برنامه‌ریزی شده و موثر، آشنایی حضوری کاربرانی با گفتمان مشترک، حرکت به سمت «تشکیلات سازی» در فضای مجازی، آشنایی با وضعیت کنشگری انقلابیون در فضای مجازی استان و شناسایی افراد مستعد در حوزه‌های مختلف جهت توانمندسازی نیروها از جمله اهداف این طرح است.

این مسئول خاطر‌نشان کرد: نشست اول با جضور پوریا خواجه درگی عضو باشگاه فیلم سوره، معاون فرهنگی حوزه هنری استان و فعال رسانه ای در حسینیه گلزار شهدای زاهدان برگزار شده است.

دهنوی عنوان کرد: این دورهمی بانوان انقلابی فعال فضای مجازی با مشارکت قرارگاه فرهنگی - اجتماعی محمدرسول الله (ص) و مجمع فعالان بانوان (ایران دخت) سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار