فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز خبر داد:

اجرای طرح تعالی تابستانی با 43 عنوان برنامه در غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت: طرح تعالی تابستانی با 43 عنوان برنامه در غرب شیراز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ - 08June 2015

اجرای طرح تعالی تابستانی با 43 عنوان برنامه در غرب شیراز

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ اسماعیل محبی پور در همایش افتتاحیه طرحهای تابستانی پایگاه مقاومت محلات سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار داشت: مهمترین شاخصه توانمندی پایگاه بسیج نیروی انسانی است که در هر محله بدنبال تاثیرگذاری و جذب آحاد مردم است.

وی تعامل و روابط عمومی قوی در پایگاه بسیج با آحاد مردم و ادارات و امام جماعت مسجد را لازم دانست و افزود: حاصل این روابط عمومی قوی، برکات و پویایی بسیج در هر محله میباشد و با برنامه ریزی بدنبال بهتر شدن باشید نه برتر شدن تا رقابتها کمی نشود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان این که فعالیت و زنده بودن بسیج را باید به تصویر بکشیم، خاطرنشان کرد: آمادگی رزمی و امنیتی بسیج را باید ارتقا دهیم تا اگر روزی دشمن قصد تجاوز داشت تیغ تیز بسیج را روی گردن آنان قرار دهیم.

محبی پور تصریح کرد: عدهای با نشان دادن دلدادگی به دشمن آنان را شیر کردهاند و یا بدنبال تحریف سیره امام میباشند که نشان از بی بصیرتی و فتنه انگیزی در مقابل آرمانهای انقلاب است.

وی با تاکید بر هوشیاری و روشنگری بسیجیان تصریح کرد: قداست شکنی آرمانهای انقلاب از خط مشیهای دشمن وعناصر بی بصیرت داخل کشور میباشد که بدنبال موجه نشان دادن چهره دشمن در برابر نظام میباشند، لذا باید هوشیار بود و به روشنگری پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان این که نظام سیاسی جهان در حال تغییر است و ایران به سمت تمدن سازی مجدد به پیش میرود، ادامه داد: شعار اسلامی و ایرانی حتی از نگاه غیر مسلمانان هم به گوش میرسد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب در یک پیچ تاریخی بزرگ قرار داریم که مسئولان در این میان آینده این حرکت را رقم میزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار