مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد:

جلد چهارم کتاب «روزگار همدلی» در یزد منتشر شد

سرهنگ «‌سیدمحسنی» گفت: چهارمین جلد از کتاب «روزگار همدلی» مجموعه خاطرات ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از دوران دفاع مقدس توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد چاپ و منتشر شد.
کد خبر: ۴۷۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ - 23September 2021

سرهنگ «سید داوود سیدمحسنی» مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای نظام اسلامی است. شهدا در هشت سال دفاع مقدس با الگو برداری و با تاسی از حضرت امام حسین (ع) در برابر دشمن بعثی مقاومت و ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم باید جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

سیدمحسنی از چاپ چهارمین جلد کتاب خاطرات ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی با عنوان «روزگار همدلی» خبر داد و افزود: چهارمین کتاب از رزمندگان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به چاپ رسیده ‌که هر جلد شامل خاطرات ۱۱۰ رزمنده می‌باشد.

وی افزود: این کتاب‌ها در مجموع حدود یک‌هزار صفحه و به همت و تلاش «عبدالخالق جعفری»، «محمدهادی شمس الدینی» و «پوریا معینی» چاپ و منتشر شده است.

سید‌محسنی با بیان اینکه کتاب روزگار همدلی مجموعه خاطرات ماندگار پزشکان، کادر درمان و پرسنل این دانشگاه در دوران هشت ساله دفاع مقدس را حکایت می‌کند خاطرنشان کرد: در واقع خاطرات این کتاب، متعلق به رزمندگان دیروز و کادر درمان امروز استان یزد است که اغلب آنها هم اکنون در عرصه مقابله با کرونا در استان فعال هستند؛ ضمن آنکه جلد پنجم آن نیز در شرف انتشار است.

وی متذکر شد: این کتاب توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در یک‌هزار شمارگان چاپ و منتشر شده که در صفحات پایانی هر جلد از این کتاب‌ها هم تصاویر خاطره انگیزی از زمان دفاع مقدس این راویان به چاپ رسیده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار