رئیس عقیدتی سیاسی پلیس البرز:

رمز ماندگاری دفاع مقدس، رنگ الهی بود

حجت‌الاسلام «رجبی» گفت: آنچه توانست این دفاع مقدس را ماندگار کند و به آن تقدس ببخشد رنگ الهی بود و این مهم به‌واسطه ایثار و ازخودگذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز به دست آمد.
کد خبر: ۴۷۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 23September 2021

رمز ماندگاری دفاع مقدس، رنگ الهی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت الاسلام «کریم رجبی» رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان البرز ظهر امروز در آئین تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان که در ستاد پلیس البرز برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا و جانبازان درس تقوا، ايمان و ازخودگذشتگی را به ما آموختند و همه ما مديون حرکت عظيم آنان و خانواده‌های این عزیزان هستيم.

وی گفت: آنچه توانست این دفاع مقدس را ماندگار کند و به آن تقدس ببخشد رنگ الهی بود و این مهم به‌واسطه ایثار و ازخودگذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز به دست آمد. انقلاب اسلامی با ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از ابتدا تاکنون در مقابل دشمنان ايستادگی کرده و پس از اين هم به برکت خون شهدا و وجود خانواده‌های آن‌ها، روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان البرز مطرح کرد: همان‌گونه که جانبازان عزیز و شهدای گرانقدر ما در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند، امروز خانواده‌های این عزیزان در ادامه دادن راه آنان در راستای حفظ و تداوم انقلاب نقش مهمی دارند و همیشه ولایت مداری خود را در تبعیت از ولایت‌فقیه ثابت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رجبی با اشاره به آیه 68 سوره عنکبوت عنوان کرد: هدف شهدای گرانقدر خدمت در راه خدا و تأمین امنيت و آرامش مردم بود که در این راستا تمام قد در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و سرانجام مزد و پاداش خود را با شهادت از خداوند دریافت کردند.

وی گفت: امنيت و آسايش پايدار امروز کشور مديون رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های جانبازان، شهدا و حافظان مرزهای شرف، آزادگی، غيرت و مردانگی است كه با گذشتن از جان شیرین خود نهال اسلام را سيراب کردند و اينک بر ماست که اين ايثار و ازخودگذشتگی‌ها را در معرض نمايش گذاشته و اقتدار و عظمت كشور را حفظ کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس استان البرز در پایان اظهار داشت: ما هميشه مديون خون پاک شهدای پرافتخار انقلاب اسلامی هستيم و اميدواريم بتوانیم قدردان خانواده‌های معظم و معزز شهدای عزیز و جانبازان سرافراز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها