مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

اراده نهادهای متولی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی است

«رستمیان» گفت: عزم و اراده سازمان‌ها و ارگان‌های این استان برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی است.
کد خبر: ۴۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸ - 23September 2021

اراده نهادهای متولی در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز عصر امروز (پنجشنبه) در مراسم میهمانی لاله‌ها که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امامزاده محمد (ع) کرج برگزار شد، اظهار داشت: امروز دومین روز از هفته دفاع مقدس به نام تجدید میثاق با شهیدان نام‌گذاری شده و در سراسر ایران اسلامی همه مردم برای ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزارهای شهدا حضور پیدا کرده‌اند.

وی از غبارروبی و عطرافشانی 158 گلزار شهدای دفاع مقدس و 40 گلزار شهدای گمنام در البرز خبر داد و مطرح کرد: استان البرز پنج هزار و 250 شهید، حدود 12 هزار جانباز، 952 آزاده سرافراز، 132 شهید مدافع حرم و 11 شهید مدافع سلامت را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی اهدا کرده است. علاوه بر این آمار، 17 هزار نفر از ایثارگران سراسر کشور نیز در این استان مهمان هستند.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، جهت‌گیری هوشمندانه‌ای در راستای تحقق مطالبات خانواده‌های شهدا و ایثارگران صورت گرفته و بنیاد شهید در طول سنوات گذشته، هر آنچه که در قوانین و مقررات تعریف شده را انجام داده است. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دوم بر انجام اقدامات مؤثر در حوزه ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های موجود از شورای عالی ترویج تا شورای عالی استان‌ها، ستادهای دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش تأکید کرده‌اند.

رستمیان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های مذکور، هوشمندانه‌ترین تدبیری است که در راستای تحقق مطالبه جامعه هدف بنیاد شهید اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌های معزز شهدا مطالبه مالی از بنیاد شهید ندارند، دغدغه آن‌ها حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تداوم راه شهداست بنابراین در چنین شرایطی نباید در رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران کوتاهی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه کلانشهر کرج با توجه به دارا بودن جامعه هدف گسترده، توجه بیشتری را می‌طلبد، بیان داشت: گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج سال گذشته با تدبیر و همت مجموعه‌های استان البرز و مشارکت شهرداری کرج با هزینه‌ای حدود هفت میلیارد تومان ساماندهی شد. عزم و اراده سازمان‌ها و ارگان‌های این استان برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ستودنی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها