سردار شریف:

80 درصد تهاجم رسانه‌ای علیه سپاه به علت فعالیت‌های سازندگی این نهاد است/ هراس دشمن از نقش آفرینی سپاه در عمران کشور

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: هفتاد الی هشتاد درصد از تهاجم رسانه‌ای که علیه سپاه صورت می‌گیرد، به دلیل حضور سپاه در عرصه سازندگی کشور است.
کد خبر: ۴۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 09June 2015

80 درصد تهاجم رسانه‌ای علیه سپاه به علت فعالیت‌های سازندگی این نهاد است/ هراس دشمن از نقش آفرینی سپاه در عمران کشور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار رمضان شریف معاون روابط عمومی کل سپاه در اولین همایش روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) گفت: وقتی به زحمات کارکنان این قرارگاه نگاه میکنیم متوجه میشویم فعالیتهای این عزیزان دست کمی از مجاهدتهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس ندارد؛ اما متأسفانه پس از دوران دفاع مقدس نتوانستیم آنچنان که باید و شاید نقش سپاه در عرصه سازندگی را به خوبی معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از نقشآفرینی سپاه در عرصه عمران و آبادانی کشور بیمناک است، اظهار داشت: آنها به دنبال این هستند که اگر نواقص و مشکلاتی هم در جایی مشاهده شد به گردن سپاه بیندازند، در حالی که حضور سپاه در عرصه سازندگی صرفا بهصورت پیمانکاری است.

سردار شریف با یادآوری این مطلب که بهطور روزمره رسانههای خارجی و بهویژه ضد انقلاب مملو از خبرهای مأیوسکننده نسبت به این قرارگاه است، عنوان کرد: در بخش روابط عمومی باید چند کار صورت گیرد، که عبارتند از آشنایی کامل مسئولان روابط عمومیهای قرارگاه با فعالیتهای سازندگی که سپاه انجام میدهد، شناخت کسانی که با فعالیتهای قرارگاه همسو هستند، رصد نوع نگاههایی که به قرارگاه وجود دارد، و شناخت ابزارها و روشهایی برای انتقال عملکردهای قرارگاه به مخاطبین.

سخنگوی سپاه پاسداران سپس با اشاره به اینکه فعالیتهای قرارگاه به خاطر پایین بودن هزینه آن، زمان تحویل پروژهها و انتقال دانش فنی پروژهها، ازجمله مزیتهای برتر آن محسوب میشود، ادامه داد: همایش سال گذشته مدیران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) تا 70 درصد از عملیات روانی رسانههای خارجی علیه فعالیتهای این قرارگاه را برای حداقل شش ماه خنثی کرد؛ چراکه در این نشست مسئولان دولتی، وزرا، معاونان رئیس جمهور و حتی بخش خصوصی، از ابعاد مختلف به تایید فعالیتهای این مجموعه بزرگ سازندگی پرداختند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان بیان داشت: سپاه در هر حوزهای که وارد شده اینگونه نبوده که برایش فرش قرمز پهن کرده باشند؛ زمانی که سپاه در امنیت پرواز، دفاع مقدس، صنایع دریایی، موشکی و ساخت پهپادها نقشآفرینی خود را آغاز کرد، موانعی بر سر راهش وجود داشت، که توانست به تدریج موانع فراروی خود را بردارد.

بنابر این گزارش در ابتدای این مراسم یونس فتحی معاون روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) با اشاره به چهار هدف عمده برگزاری این همایش، گفت: شناخت فرصتها و توانمندیها، ارتقاء سطح دانش علمی مدیران روابط عمومیهای این قرارگاه، ایجاد دفاتر منطقهای در استانها با هدف برقراری ارتباط بهتر با جامعه و توجیه همکاران نسبت به اهداف روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه، ازجمله اهداف پیشبینی شده برای این همایش دو روزه است.

وی با اشاره به حرکت تحولی در حوزه روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: امروز نوع مواجهه رسانههای دشمنان انقلاب با تلاشهایی که در عرصه سازندگی صورت میگیرد، ایجاب میکند تا با یک حرکت جهادی در جهت معرفی توانمندیهای فرزندان ملت در حوزههای مختلف سازندگی کشور گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها