مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج خبر داد؛

برگزاری همایش دوچرخه‌سواری «سفیران صلح و دوستی» در مسیر گردشگری زاگرس

«تیشه‌گران» از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری با عنوان «سفیران صلح و دوستی» در مسیر گردشگری زاگرس، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ - 25September 2021

«کیوان تیشه‌گران» مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‎پرس در کردستان، اظهار داشت: سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری‌های سنندج، همدان و کرمانشاه به‌منظور توسعه گردشگری شهری و مبادله تجربیات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مدیریت گردشگری امضا شد.

وی افزود: در همین راستا به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، همایش دوچرخه‌سواری «سفیران صلح و دوستی» در مسیر گردشگری زاگرس به‌مدت یک‌هفته برگزار می‌شود.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: تعداد پنج نفر از دوچرخه‌سواران از شهر همدان در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری، حرکت خود را آغاز کرده و روز گذشته وارد شهر «قروه» و پس از آن وارد شهر «سنندج» شدند.

وی اعلام کرد: امروز نیز هشت نفر از اعضای هیئت دوچرخه‌سواری سنندج به این گروه پنج نفره ملحق شده و امشب وارد شهر «کامیاران» می‌شوند و روز بعد نیز به سمت کرمانشاه رکاب خواهند زد.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج اضافه کرد: در کرمانشاه هم تیم دوچرخه‌سواری این شهر به گروه ۱۳ نفره دوچرخه‌سواران اضافه شده و وارد کنگاور می‌شوند و به‌سمت همدان حرکت خواهند کرد.

برگزاری همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در سنندج + تصویر

برگزاری همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در سنندج + تصویر

برگزاری همایش دوچرخه سواری سفیران صلح و دوستی در سنندج + تصویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها