«عطر لاله‌های حسینی» مجازی شد؛

افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با عرضه ۲۰۰ کتاب شاخص

نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس «عطر لاله‌های حسینی»، با عرضه ۲۰۰ کتاب شاخص افتتاح شد.
کد خبر: ۴۷۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ - 25September 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس با عنوان «عطر لاله‌های حسینی» با عرضه ۲۰۰ عنوان شاخص هم‌زمان با سالروز گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

سردار حسین کاجی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در آیین افتتاحیه نمایشگاه «عطر لاله‌های حسینی» با اشاره به این آیه قرآن که می‌فرماید «فذکر ایام الله» اظهار داشت: امام خمینی (ره) دفاع مقدس را از ایام‌الله می‌دانستد و باید پیام ایام الله به نسل‌های آینده رسانده شود.

وی با تاکید بر ضرورت یادآوری شرایط مردم در دوره دفاع مقدس افزود: به اذعان سازمان ملل پنج استان کشورمان مستقیماً و ۱۱ استان غیرمستقیم درگیر جنگ بود و ۵۰۰ شهر و چهار هزار روستای ما تخریب شدند. قریب به ۱۶ هزار نفر از مردم بیگناه کشورمان در بمباران‌ها شهید شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها و عزیزانی که دغدغه دفاع مقدس را دارند در قالب کتاب خوب این فرهنگ غنی را به دست مردم برسانند.

کاجی خطاب به برگزارکنندگان نمایشگاه گفت: این حرکت خوب شما در شرایطی که می‌بینیم در حال و هوای کرونایی که خیلی‌ها نمی‌توانند از خانه بیرون بیایند بهترین بهانه است که بتوان کتاب‌های خوب را به دست مردم و دلداده‌های شهدا رسانده شود.

گفتنی است، نمایشگاه «عطر لاله‌های حسینی» با تخفیف ویژه به‌صورت مجازی با همکاری پلتفرم بومی برگزار می‌شود. این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب منتخب را با تخفیف ویژه برای عموم مردم فراهم کرده است. علاقه‌مندان از ۳۰ شهریور تا دهم مهرماه می‌توانند با مراجعه با دامنه nmkd.ir از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها