نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

افتخارآفرینی‌های امروز ایران مدیون دفاع مقدس است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: برای حفظ ایثار شهدا و فداکاری‌های رزمندگان باید هفته دفاع مقدس همواره گرامی داشته شود، چرا که افتخار آفرینی‌های امروز ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل مدیون دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۸۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ - 25September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما آغاز کننده جنگ نبودیم، اظهار داشت: دشمنان با هدف براندازی نظام و تجزیه خاک میهن اسلامی به ایران حمله کردند، اما موفق نشدند. دشمنان از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی شروع به توطئه کردند و ۱۹ ماه تخریب، انفجار و ترور به راه انداختند.

امام جمعه تبریز گفت: دشمنان بعد از انجام این توطئه‌ها به خیال خودشان چنین تصور کردند که با گزینه نظامی می‌توانند نظام اسلامی از بین ببرند و خوزستان را تجزیه کنند، اما به حول و قوه الهی نتوانستند کاری از پیش ببرند. به برکت فداکاری‌های نیروهای مسلح، جهاد سازندگی، بسیج مردمی و عشایر غیرتمند، دشمن را شکست دادیم و آن ها را مایوس کردیم بنابراین باید برای همیشه هفته دفاع مقدس گرامی داشته شود.

وی تاکید کرد: همواره باید به یاد شهدای دفاع مقدس، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا که تجسم صبر و استقامت هستند، باشیم و راه شهیدان را ادامه دهیم. ایثار شهدا و فداکاری‌های رزمندگان باید در هفته دفاع مقدس همواره گرامی داشته شود، چرا که افتخارآفرینی‌های امروز ایران اسلامی در عرصه معادلات بین‌المللی مدیون دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها