نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

شهدای ما در راه خود خود ثابت‌قدم بودند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: در دورانی که نفسانیت با پشتوانه تفکرات اومانیستی حمکرانی می‌کند، شهدای ما ستارگانی هستند که راه خود را پیدا کردند و در مسیر خود ثابت‌قدم ماندند.
کد خبر: ۴۸۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی و امام جمعه تبریز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین تجلی اراده الهی برای عاشورائیان عالم است و ما نمی‌توانیم نسبت به جایگاه تاریخی این حرکت خودجوش و میلیونی انسان‌های عصر ظهور بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دورانی که نفسانیت بشر سوار بر موج صنعت و تکنولوژی و با پشتوانه سیاستی اومانیستی حمکرانی می‌کند شهدای ما ستارگانی هستند که راه خود را پیدا کردند و در مسیر خود ثابت قدم ماندند. نسل امروز ما با توسل به این ارزش‌هایی که وجود دارد توانمندی خود را در نجات از طوفان پوچ گرایی و پوچ اندیشی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم امسال نیز به خاطر ویروس کرونا همه عاشقان حسینی نتوانستند به کربلا و پیاده‌روی اربعین بروند و بسیاری محروم شدند که این محرومیت برای کسانی که دل در گرو اربعین حسینی دارند واقعا سنگین است. امیدواریم سال آینده اربعینی پرشور و پرمحتواتر از همیشه و به دور از کرونا داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار