سخنگوی جنبش حماس:

خون شهدای امروز قدس محرکی برای ادامه انتفاضه علیه اشغالگران است

القانوع گفت: خون شهدای امروز قدس و جِنین محرکی برای ادامه انتفاضه علیه اشغالگران صهیونیست است.
کد خبر: ۴۸۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 26September 2021

خون شهدای امروز قدس محرکی برای ادامه انتفاضه علیه اشغالگران استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت: خون شهدای امروز صبح در «قدس» و «جنین» به مثابه سوختی برای ادامه انقلاب ملت ما ضد اشغالگران صهیونیستی و پا فشاری بر ریشه کن کردن آن‌ها از سرزمینمان است، هرگز انقلاب و اراده ملت ما در برابر ظلم اشغالگران درهم نخواهد شکست.

وی افزود: افزایش شمار شهدای امروز، در نتیجه هماهنگی مستمر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی و ثمره دیدار‌های مربوط به عادی سازی روابط با وزیران صهیونیست و اعضای کنیست (پارلمان رژیم صهیونیستی) است.

القانوع همچنین گفت: این دیدارها، رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند تا جنبش «مقاومت اسلامی» را هدف قرار دهد و جوانان انقلابی آن را به شهادت برساند و بسیاری از جنایت‌های دیگر را علیه ملت ما روا دارد.

شایان ذکر است که دیدار‌های مقامات تشکیلات خودگردان با وزیران صهیونیست چند روز پیش در راستای عادی سازی روابط با رژِیم صهیونیستی در شهر رام الله برگزار شد.

سخنگوی جنبش حماس تصریح کرد: انتخاب مقابله با اشغالگری تنها گزینه‌ای است که می‌تواند رژیم صهیونیستی را وادار به توقف جنایت هایش کند و آنچه که از تشکیلات خود گردان خواسته می‌شود، پایان دادن به هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر و متوقف کردن دیدار‌هایی است که در راستای عادی سازی روابط با این رژیم برگزار می‌شود.

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی هفت فلسطینی را در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند. همچنین دو نظامی صهیونیست نیز زخمی شده اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار