مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در بجنورد

امیر «نجاتی» از افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس با عنوان «خط ماندگار» در نگارخانه اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد خبر داد و گفت: این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ - 26September 2021

افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در بجنوردبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، امیر «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی، در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در نگارخانه اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد، اظهار داشت: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و ایام اربعین، تصمیم بر این شد تا با همکاری معاونت فرهنگی اداره‌ فرهنگ و ارشاد بجنورد و بسیج هنرمندان، نمایشگاه عکسی را با موضوع دفاع مقدس، با عنوان «خط ماندگار» برگزار کنیم.

وی برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در ایام هفته دفاع مقدس را بهانه‌ای برای یادآوری خاطرات آن دوران حماسی دانست و افزود: نسل جوان ما حتما باید ایثارگری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی را بشناسند و بدانند که فرزندان این آّب و خاک چه زحماتی را متحمل شدند، تا دشمنان نتواند وجبی از خاک کشور عزیزمان را تصرف کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان شمالی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس نشان از صلابت و بزرگی ایران زمین دارد، خاطرنشان کرد: این صلابت و بزرگی بدون شک با گذشت و ایثار رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

نجاتی تصریح کرد: با انجام کار‌های فرهنگی و هنری می‌توان این رشادت‌ها را یادآوری کرد و علاوه بر آن در جامعه و قشر جوان هم تاثیرگذار بود.

وی متذکر شد: این نمایشگاه در طول ایام هفته دفاع مقدس از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها