در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح شد؛

گنجینه تألیفات آیت‌الله حسن‌زاده آملی میراث گرانبهایی برای جهان اسلام است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پیامی با تسلیت عروج ملکوتی آیت‌الله حسن‌زاده آملی، گنجینه آثار و تألیفات ژرف آن علامه جلیل‌القدر را میراث گرانبهایی برای دانشجویان جهان اسلام برشمرد.
کد خبر: ۴۸۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 26September 2021

گنجینه تالیفات آیت الله حسن زاده آملی میراث گرانبهایی برای جهان اسلام استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی با تسلیت عروج ملکوتی آیت‌الله حسن‌زاده آملی، گنجینه آثار و تألیفات ژرف ایشان را میراث گرانبهایی برای دانشجویان جهان اسلام دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ

ارتحال علامه جلیل‌القدر، فقیه صمدانی، عارف مسلم آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی در ایام پر غصه و اندوه اربعین سید و سالار شهیدان حسین بن علی علیه‌السلام موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

آن عبد صالح خدا و عالم پرهیزگار و پارسا در طول حیات طیبه و نورانی خود با عشق وافر به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام همواره جامه علم و فقاهت در عرصه‌های گوناگون بر تن داشت گنجینه آثار و تالیفات ژرف و کم‌نظیر و نیز تربیت شاگردان مبرز و پرشمار ایشان، میراث ارجمند و گران‌بهایی برای طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان دانشگاه‌های جهان اسلام است که می‌تواند قرن‌ها زنده و جاری بوده و تشنگان حقیقت و معرفت را سیراب سازد.

این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، بیت شریف معظم‌له، شاگردان و عموم علاقه‌مندان و ارادتمندان آن حکیم وارسته تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری‌تعالی برای آن فقیه فقید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و آحاد سوگواران معزز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

عبدالله حاجی‌صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار