با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفت

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی ارتحال علامه آیت الله «حسن حسن‌زاده آملی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۸۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ - 26September 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی ارتحال علامه آیت الله «حسن حسن‌زاده آملی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: در آستانه اربعین حسینی عروج ملکوتی و ارتحال عالم ربانی و جلیل‌القدر حضرت آیت الله «حسن حسن‌زاده آملی» موجب تالم و تأسف فراوان اینجانب گردید.

این عالم برجسته جهان اسلام و علامه ذوالفنون، فقیه اهل بیت (ع)، یاور و حامی انقلاب و ولایت و استاد برجسته دین سال‌ها با مجاهدت و تلاش خود به هدایت جامعه بشری پرداخت و همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایفای نقش داشت.

اینجانب این مصیبت بزرگ و فقدان عظیم را به ساحت باعظمت و قدسی امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه دوستداران و ارادتمندان ایشان و ملت شریف ایران اسلامی، مردم عالم‌پرور و عالم دوست استان مازندران به ویژه مردم شهر هزارسنگر آمل و بیت معظّم و مکرّم آن علّامۀ ذوالفنون تسلیت عرض می‌نمایم و از خدای متعال علوّ درجات و همنشینی با اولیاء الهی را برای ایشان مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار