نماینده ولی فقیه در مازندران با حضور در بیت علامه «حسن‌زاده» عنوان کرد؛

جایگاه علمی حضرت علامه «حسن‌زاده آملی» قابل تبیین نیست

«محمدی لائینی» با اشاره به اینکه جایگاه علمی حضرت علامه «حسن‌زاده آملی» قابل تبیین نیست، گفت: همگان در برابر جایگاه علمی او خاضع هستند.
کد خبر: ۴۸۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 26September 2021

جایگاه علمی حضرت علامه «حسن‌زاده آملی» قابل تبیین نیستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز به‌همراه برخی از مسئولین مازندران در دیدار با بیت حضرت علامه حسن‌زاده آملی اظهار داشت: پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب دلگرمی مردم مازندران و بیت حضرت علامه شده است.

وی با قدردانی از مردم مازندران به‌ویژه شهروندان آمل در عرض ارادت به حضرت علامه گفت: فردا مردم مازندران به دنیا ثابت می‌کنند که برای ایشان ارج بالایی قائل هستند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه جایگاه علمی حضرت علامه قابل تبیین نیست، تصریح کرد: همگان در برابر جایگاه علمی او خاضع هستند و ما شخصیت بزرگی را از دست دادیم که ده‌ها آثار علمی دارد.

محمدی لائینی با بیان اینکه دلدادگی ایشان به ولایت و امام و رهبری و انقلاب حد نداشت، افزود: خدمات شایان آن بزرگوار به اسلام فراموش‌نشدنی است.

در این دیدار استاندار، رئیس‌کل دادگستری، فرمانده نیروی انتظامی، جانشین سپاه کربلا و دیگر مقامات مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها