نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

سلوک عالمانه آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» الگویی ماندگار است

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: سلوک عالمانه و عارفانه آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» الگویی ماندگار برای همه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه است.
کد خبر: ۴۸۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله «حسن‌زاده آملی» را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» به این شرح است:

بسمه تعالی

«خبر درگذشت جانسوز عارف عالی مقام، فقیه، منجم و فیلسوف برجسته مرحوم علامه حضرت آیت‌الله حسن زاده آملی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن عالم پاک نهاد و پرهیزکار که جهان اسلام مدیون و مرهون تلاش‌های مجاهدانه علمی و فقهی ایشان است در ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت و طب تبحر داشت و این سلوک عالمانه و عارفانه ایشان الگویی همیشگی برای همه طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه است.

اینجانب فقدان آن عالم وارسته را که ۱۹۰ اثر تالیفی از خود به ودیعه نهاده است به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، بیت مکرم و همه دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند مرحوم علامه حسن زاده آملی رحمت واسعه الهی و حشر با اولیای الهی و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار