تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پی ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی»

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با صدور پیامی رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۸۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳ - 26September 2021

تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پی ارتحال علامه «حسن‌زاده آملی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پیامی رحلت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «عروج ملکوتی و ارتحال جانسوز شخصیت برجسته جهان اسلام، علامه ذوفنون، حکیم متاله، فیلسوف فرزانه، عارف بالحق، منجم و ریاضی‌دان ماهر، عالم مجاهد و بصیر، فقیه اهل بیت (ع)، یاور و حامی انقلاب و ولایت، استاد برجسته، حضرت آیت الله معظم علامه حسن‌زاده‌ آملی در آستانه اربعین حسینی غم‌ها را مضاعف و قلوب را جریحه دار کرد.

این مصیبت بزرگ را محضر امام زمان (ع) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، جوامع علمی و دانشگاهی، بیت معظم، فرزندان داغدار، شاگردان و ارادتمندان، مردم شریف مازندران و شهرستان آمل، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

برای روح بزرگ و عرشی این نابغه دوران، رضوان و رحمت ویژه الهی و حشر با حسین بن علی (ع) و برای بازماندگان و فرزندان و شاگردان و ارادتمندان داغدار، صبر جمیل و اجر جزیل و سعادت و برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صحت و سلامتی و عمر با برکت توأم با عزت روزافزون، تا ظهور امام زمان (ع) مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار