به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی (ع) برگزار می‌شود؛

تجلیل از خانواده شهدا در ویژه‌برنامه «چلچراغ»

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بسته‌برنامه «شهر پرستاره» با شعار «ما مقتدریم» و با دو رویکرد محتوایی و افزایش آگاهی تاریخی مردم نسبت به دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش‌بینی ویژه برنامه چلچراغ برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۴۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 26September 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت ایام اربعین ابا عبدالله (ع) و هفته دفاع مقدس فرهنگسرای تهران با مشارکت شهرداری منطقه ۲۲ و بسیج ناحیه عمار یاسر ویژه‌برنامه «چلچراغ» با شعار «ما مقتدریم» از بسته «شهر پرستاره» با دو رویکرد محتوایی و افزایش آگاهی تاریخی مردم نسبت به دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در تپه نورالشهدا منطقه ۲۲ و در جوار شهدای گمنام این منطقه، چهارشنبه (هفتم مهر) ساعت ۱۵ بعد از ظهر با حضور شهروندان و خانواده شهدا برگزار می‌کند.

در این برنامه غبارروبی، تجلیل از دو خانواده شهید «علی غلامی» و «علی شادیزرنق» اجرای سرود دانش آموزی، سخنرانی امیر سرتیپ دوم محمد مسعود بهمنی با روایتگری دکتر مبینی، مداحی و مراسم دعای فرج در جوار شهدای گمنام تپه نورالشهدا منطقه ۲۲ با حضور شهروندان و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

این برنامه با مشارکت شهرداری ناحیه پنج، بسیج ناحیه عمار یاسر، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۲۲ برگزار می‌شود.

فرهنگسرای تهران به نشانی: بزرگراه حکیم غرب، میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو و درگاه اینترنتی فرهنگسرای تهران به نشانی: farhangsara.tehran 

تجلیل از خانواده شهدا در برنامه چلچراغ

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها