سرپرست پلیس راهور استان البرز:

خانواده‌های شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

سرهنگ «رحمتی‌پور» گفت: خانواده‌های معظم شهدا دارای قلبی سرشار از ايمان و روحی بزرگ هستند كه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترويج می‌دهند.
کد خبر: ۴۸۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 26September 2021

خانواده‌های شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «حمدالله رحمتی‌پور» سرپرست پلیس راهور استان البرز، ظهر امروز (یک‌شنبه) در دیدار با تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی که از اعضای خانواده معظم شهدا هستند، با بيان اينكه استقلال و آزادی ما نتيجه پايمردی و جان‌فشانی‌های شهداست، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا دارای قلبی سرشار از ايمان و روحی بزرگ هستند كه فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترويج می‌دهند.

وی با بیان این‌که شهادت اوج فداكاری و ازخودگذشتگی انسان در راه دفاع از ارزش‌هاست، افزود: خانواده‌های معظم شهدا نمونه بارز بردباری، استقامت و ازخودگذشتگی در راه حق و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی هستند و امنيت امروز ايران اسلامی، مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آن‌هاست.

سرپرست پلیس راهور استان البرز بیان داشت: امروز خانواده‌های معظم شهدا جايگاه و نقش ارزنده‌ای در جامعه دارند و خدا را شاکريم که مردم ولايت‌مدار کشورمان برای شهدا و خانواده‌های آن‌ها، ارزش زيادی قائل هستند و آنان را الگوی خود در ادامه راه زندگی می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها