نماینده ولی فقیه در همدان:

مسئولیت و میز مدیران حاصل ایثار و ازخودگذشتگی شهداست

آیت‌الله شعبانی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد، کارآمد و انقلابی گفت: مسئولیت و میزی که امروز مدیران در اختیار دارند، حاصل ایثار و ازخودگذشتگی دیروز شهداست.
کد خبر: ۴۸۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ - 26September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام «حبیب الله شعبانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان امروز (یکشنبه) در جمع تعدادی از فرزندان شهدا، با تاکید بر اینکه حضور در  جمع خانواده شهدا توفیقی برای مسئولان است، اظهار داشت: مسئولیت و میزی که امروز مدیران در اختیار دارند، حاصل ایثار و ازخودگذشتگی دیروز شهداست.

وی افزود: اگر امروز در کشور در عرصه های مختلف، موفقیتی و دستاوردهایی کسب می‌شود همه آنها را مدیون خون شهدایی هستیم که با تمام وجود برای حفظ امنیت این آب و خاک از جان خود گذشتند.

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد، کارآمد و انقلابی، خاطر نشان کرد: متاسفانه در طول هشت سال گذشته گاهی از موارد شاهد کنار گذاشته شدن مدیران انقلابی متخصص در ادارات بودیم.

وی با بیان اینکه این مشکل بارها توسط بزرگان تذکر داده شده بود، گفت: این انتظار به جایی از دولت انقلابی است که میدان را برای نیروهای انقلابی، متخصص، کارآمد و با تجربه فراهم کند و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

باید منتظر باشیم تا استان از حالت فعلی خارج شود

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: این موضوع را باید از دولت فعلی مطالبه کرد تا در انتخاب مدیران، از مدیران کارآمد جریان انقلابی آن طور که شایسته است، استفاده کنند، البته باید منتظر باشیم تا وضعیت استان از حالت فعلی خارج شود.

وی یکی از شاخصه‌های مهم شایسته سالاری و مسئولیت گزینی را داشتن سابقه روشن افراد از لحاظ خانوادگی عنوان کرد و یادآور شد: سابقه‌ای روشنتر از خانواده‌های شهدا را نمی توانیم نام ببریم چرا که این خانواده های معظم دارای سابقه‌های نورانی، روشن و شفاف در انقلابی گری و ایثارگری هستند.

در شروع این دیدار نیز اعضا حاضر در فضای صمیمی، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با برخی از مشکلات در عرصه مدیریتی استان پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار