سرپرست شهرداری کرج در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

موفقیت‌های نظام حاصل تفکر دفاع مقدس است

«سعیدی سیرایی» گفت: هر پیروزی و موفقیتی که طی این سال‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده، از برکات تفکر دفاع مقدس است.  
کد خبر: ۴۸۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸ - 27September 2021

موفقیت‌های نظام، حاصل تفکر دفاع مقدس است«مصطفی سعیدی سیرایی» سرپرست شهرداری کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه دفاع مقدس و جنگ تحمیلی یک دانشگاه است، اظهار داشت: امروز پس از گذشت بیش از 40 سال از جنگ تحمیلی، هر پیروزی و موفقیتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده، از برکات تفکر دفاع مقدس است.  

وی مطرح کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که با اعتماد به جوانان، توکل به خداوند، ایمان و اعتقاد راسخ به تفکر داخلی و عدم اتکا و وابستگی به خارج از کشور و نیز ارزش قائل شدن برای داشته‌های خود، بی‌شک موفق خواهیم شد.

سعیدی سیرایی بیان داشت: در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس، اقداماتی در حوزه نظامی انجام شد که شاید با هیچ آموزشی محقق نمی‌شد اما با تلاش و پشتکار جوانان عزیز ایران اسلامی و شهدای گرانقدر از سردار سلیمانی گرفته تا باکری‌ها، همت‌ها، خرازی‌ها، باقری‌ها و ... این پیروزی عظیم به دست آمد.

سرپرست شهرداری کرج اولین رمز پیروزی رزمندگان و ماندگاری حماسه دفاع مقدس را تابع محض ولایت فقیه و گوش به فرمان امام راحل (ره) بودن دانست و اضافه کرد: دومین رمز پیروزی، تقوا و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بود.

وی نقش رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی رزمندگان را بی‌بدیل عنوان کرد و گفت: هر چند ما در آن دوران در سنی قرار نداشتیم که وقایع را به‌خوبی درک کنیم اما اکنون با مشاهده تصاویر دوران  دفاع مقدس و شنیدن صحبت‌ها و خاطرات رزمندگان و شهدا، متوجه می‌شویم که آن‌ها با عشق و علاقه شدید به امام راحل و میهن اسلامی عازم جبهه‌ها شدند.

سعیدی سیرایی اظهار داشت: به‌عنوان یک فرزند شهید انتظاری از جامعه ندارم اما از مسئولین انتظار دارم در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارند، خالصانه و صادقانه به این مردم خدمت کنند زیرا حمایت آن‌ها موجب پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی شد. مردم خودشان را به‌نظام و مسئولین ثابت کرده‌اند و اکنون مسئولین باید خود را به مردم ثابت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار