مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

دشمنان برای تحریف دفاع مقدس سرمایه‌گذاری کرده‌اند

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: دشمنان به‌شدت برای تحریف دفاع مقدس سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ابهاماتی را در این زمینه ایجاد می‌کنند درصورتی‌که دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران این کشور و مملکت است.
کد خبر: ۴۸۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 27September 2021

دشمنان برای تحریف دفاع مقدس سرمایه‌گذاری کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علی‌مراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس که در مسجد ابوذر زمان روستای گلیرد برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امید است بتوانیم به‌خوبی و شایستگی از دستاوردهای شهدای والامقام حفاظت و حراست کنیم.

وی مطرح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال گذشته بیان کردند، خطر تحریف دفاع مقدس بود. ایشان فرمودند: به هر میزان که از ایام دفاع مقدس فاصله می‌گیریم باید اطلاعات، درک و فهم خود را نسبت به آن دوران افزایش دهیم زیرا خطر تحریف در کمین دفاع مقدس است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: در طول تاریخ اسلام، بارها شاهد این تحریف‌ها و خسارت‌های سنگین ناشی از آن‌ها بوده‌ایم که بارزترین و شاخص‌ترین خسارتی که بر اساس تحریف بر ما وارد شد، فاجعه کربلا بود که نتیجه تحریف تاریخ صدر اسلام بود.

وی با اشاره به اینکه اگر تاریخ تحریف نمی‌شد، شاهد فاجعه‌ای در کربلا نبودیم، افزود: خسارات برخی تحریف‌ها به‌سادگی قابل جبران نیست. پس از قیام امام حسین (ع)، قیام‌های متعددی از جمله نهضت توابین، نهضت مختار و قیام حره انجام شد. طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، تعداد شهدای این قیام‌ها چند صد برابر شهدای کربلا بود اما یک‌هزارم آن‌ها تأثیر نداشتند زیرا بهنگام و به مقدار نبودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به خسارات متعدد تحریف در مقاطع مختلف در این کشور و مملکت اسلامی خاطرنشان کرد: نهضت مشروطیت بر اساس تحریفی که صورت گرفت، ظرف مدت 10 الی 15 سال تبدیل به نظام شاهنشاهی شد که خسارات بسیاری را به کشور وارد کرد.  

حجت‌الاسلام یوسفی بیان داشت: فراموش نکرده‌ایم که حدود چهار سال پیش، با تحریف تاریخ دهه 60 جای شهید و جلاد عوض و خسارات سنگینی بر این مردم وارد شد. امروز هم خطر تحریف دفاع مقدس باید جدی گرفته شود اما خدا را شکر می‌کنیم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است. اگر برجام و مذاکرات کم‌ترین دستاوردی داشت، امروز دفاع از این تحریف‌ها بسیار دشوار می‌شد.

وی اذعان داشت: عده‌ای کدخدا پرست می‌گفتند اگر به ما میدان می‌دادید نمی‌گذاشتیم جنگ شود و با دیپلماسی موضوع را حل می‌کردیم اما بر اساس فطرت پلید خود، اجازه ندادند در این برجام، کمترین امتیازی عاید مردم شود. در نتیجه امروز مشخص نیست رسواترین‌های آنان در چه سوراخ‌هایی خزیده‌اند و روی مواجهه با مردم را ندارند.

به گفته حجت‌الاسلام یوسفی، دشمنان به‌شدت برای تحریف دفاع مقدس سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ابهاماتی را در این زمینه ایجاد می‌کنند درصورتی‌که دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران این کشور و مملکت است. طبق گفته امام جمعه، این تنها جنگی بود که نه‌تنها هیچ امتیازی ندادیم بلکه افتخارات بزرگی نیز کسب کردیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان داشت: این نظام و انقلاب با همین رزمندگان و تفکرات بسیجی و انقلابی، تمام مرزهای دنیا را درنوردیده و وعده آیت‌الله طالقانی، این صادق عالم عامل وارسته شایسته مجتهد مجاهد که این انقلاب، جهان را تغییر خواهد داد، در حال تحقق یافتن است.

وی تأکید کرد: امروز باید با تمام توان از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع کنیم و به کسانی که پا به پای تحریم‌ها تلاش می‌کنند این نظام را از مسیر اصلی خود منحرف کنند، اجازه فعالیت و تحریف ندهیم. همین تریبون‌ها و نیز امامان جمعه ولایی، انقلابی و پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه نقش مهم و اساسی دارند.

حجت‌الاسلام یوسفی افزود: با پر کردن فضا و شلوغ کردن نمازهای جمعه و خطبه‌های آتشین و روشنگرانه ائمه جمعه می‌توانیم بخش زیادی از حملات و تحریف‌های دشمنان را دفع کنیم. امروز با فکر انقلابی و دل‌های پاک دست‌اندرکاران نظام و انقلاب که محل نزول امداد و نصرت الهی شده است به کشور قدرتمندتری تبدیل خواهیم شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان بیان داشت: تحریف‌گران دست‌بردار نیستند و همچنان نیز در حال فعالیت هستند. باید مراقب باشیم که خطر تحریف، ارزش‌های ما را از بین نبرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار