تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شرکت پالایش نفت بندرعباس

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶ - 28September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.

در این مراسم که به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به صورت محدود برگزار شد، با حضور جانشین سپاه امام سجاد (ع) در بسیج اقشار و متخصصین استان هرمزگان، فرمانده سازمان بسیج کارگران و کارخانجات هرمزگان و معاون اجرایی و مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس، از ۸۰ تن از رزمندگان و ایثارگران شاغل در این شرکت تجلیل شد.

«عبدالوهاب آرامش» معاون اجرایی شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار: امروز اقتدار، عظمت و پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی مرهون حماسه‌ها، پایداری‌ها، مقاومت و ایثار رزمندگان جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده‌های شهدا است. هشت سال دفاع مقدس موجب افزایش خودباوری ملی، انگیزه برای حرکت به سمت خودکفایی و استقلال و موجب وحدت و همدلی بین آحاد مردم شد.

سرهنگ «جعفر اسلامی» جانشین سپاه امام سجاد (ع) در بسیج اقشار و متخصصین استان هرمزگان نیز در این برنامه با اشاره به رشادت های رزمندگان بسيجی، سپاهی و ارتشی گفت: جايگاه عزتمندانه امروز ايران اسلامی در جهان مرهون فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی افزود: آنچه كه در گام اول انقلاب بر عزت ما افزود، روحيه جهاد و ايثار است و پالايشگاه بزرگ نفت بندرعباس نيز حاصل تلاش جهاد گونه و اعتماد به ظرفيت های داخلی است.

 سرهنگ اسلامی در پايان خاطر نشان كرد: در گام دوم انقلاب نيز بايد با پيروی از مقام عظمای ولايت و تاس از فرهنگ جهادی ايثار در توليد و اشتغال، كشور را به تمدن نوين اسلامی برسانيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار