شهید سهراب زرین‌چگینى: با ضدانقلاب و ضد دین مبارزه کنید

شهید سهراب زرین‌چگینى در وصیت‌نامه خود آورده است: «با ضدانقلاب و ضد دین مبارزه کنید و آن‌ها را به نابودى بکشانید و هر چه بیشتر به مبارزه با نفس خود پرداخته و افراد دیگر را آگاه کرده و جذب کنید.»
کد خبر: ۴۸۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ - 28September 2021

شهید سهراب زرین‌چگینى: با ضدانقلاب و ضد دین مبارزه کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید سهراب زرین‌چگینى

«بسم الله الرحمن الرحیم

درود به رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهورى اسلامى ایران خمینى بت‌شکن و با درود بر تمام شهداى اسلام و رزمندگان و با درود بر خانواده‌های محترم ایثارگران و امت حزب‌الله.

من با آگاهى کامل این راه را انتخاب کردم تا بلکه بتوانم دین خود را نسبت به جمهورى اسلامى ایران و شهدا اداء نمایم و اگر خداوند از سر گناهانم بگذرد و به من نظری کند ان شا الله شهید می‌شوم.

عزیزان امروز وقت آن شده که به لبیک امام خود پاسخ دهیم و در جبهه‌هاى حق علیه باطل حضور شویم و بجنگیم تا روزی که پرچم لا اله الاالله بر تمام جهان طنین بیافکند و صدام و صدامیان نابود شوند.

و، اما کسانی که به دنبال شهرت، مقام و ثروت هستند و به مسئله جنگ و دفاع از میهن توجهی نمی‌کنند باید بدانند که باید در آخرت جواب این همه شهید را بدهند و ما جلوى آن‌ها را خواهیم گرفت و بازخواست مى‌کنیم و دیگر آن روز راه فراری وجود ندارد.

ما رزمندگان با میل و رغبت و بطور داوطلبانه به جهاد آمده‌ام تا پوزه ابرقدرت‌ها و جهانخوران را به خاک بمالیم و حق مظلومان گیتى را از ظالمان بگیریم و ما دنباله‌رو نهضت امام حسین (ع) هستیم و با روش آن حضرت به پیش می‌رویم و همه عالم می‌دانند که دشمنان انقلاب ما روشى یزیدی در پیش گرفته‌اند.

ما هرگز حسین زمان خود خمینى عزیز را تنها نخواهیم گذاشت و مطمئن هستیم کاخ صدام و این دست نشانده امپریالیسم فرو خواهد ریخت ان‌شاءالله الله.

به خانواده‌ام وصیت مى‌کنم که بعد از شهادتم راهم را ادامه داده و با ضدانقلاب و ضد دین مبارزه کنید و آن‌ها را به نابودى بکشانید و هر چه بیشتر به مبارزه با نفس خود پرداخته و افراد دیگر را آگاه کرده و جذب کنید.

پدرم وقتى که خبر شهادتم را شنیدى نکند که داد و فریاد بزنى باید افتخار و دعا کنى تا خداوند مرا با شهداى صدر اسلام محشور کند. مبادا با فریاد و گریه خود باعث لبخند منافق شوی.

مادر جان بعد از شنیدن خبر شهادتم خواهش می‌کنم اشک مریز و به خواهران و برادرم هم بگو در سوگ من اشک نریزند، زیرا امام بزرگوارمان در سوگ فرزندش اشک نریخت، زیرا می‌دانست رضاى خداوند در این امر است.

پدر و مادر عزیزم از زحماتى که در مدت ۱۸ سال از عمر من کشیدى تشکر مى‌کنم و از خداى بزرگ جایگاهى در بهشت برای شما خواستارم.

برادرم سلاح بر زمین افتاده مرا بگیر و در سینه‌ات بفشار که تنها یادگار من است و گلوله‌هاى سربى‌اش را بر قلب دشمن اسلام فرود آور و جاى خالى‌ام را در سنگر پر کن که امروز درخت اسلام به خون من و تو نیاز دارد.

خواهران عزیزم و همسرم بدانید که سیاهى چادرتان از خون سرخ من کوبنده‌تر است سربلند باشید مواظب حجاب خود باشید. حلالم کنید.

همسرم از شهادت من ناراحت و نگران نباش و اگر ناراحت شدى به یاد واقعه کربلا و شهادت امام حسیـن (ع) و اصحاب و اولاد و یارانش بیافت. توکل بر خدا داشته باش و در تربیت و هدایت فرزندانمان کوشا باش و آن‌ها را فرزند اسلام و پیرو امام تربیت کن.

فرزندانم سرباز امام زمان (عج) بشوید و راه شهیدان را ادامه دهید و به مادرتان کمک و یارى برسانید و با مردم با اخلاق خوب رفتار کنید و در آخر از شما حلالیت می‌طلبم.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار