عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

دشمنان پس از شکست در جنگ تحمیلی پروژه جنگ نرم کلید زدند

«رضایی» گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی طراحی‌های جنگ نرم، فرهنگی و رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده اند.
کد خبر: ۴۸۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 28September 2021

دشمنان پس از شکست در جنگ تحمیلی طراحی‌های جنگ نرم را در دستور کار قرار داده اندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، امروز در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رشادت رزمندگان و ایثارگری‌های مجاهدان در هشت سال جنگ تحمیلی را از درخشان‌ترین دوره‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: اقتدار، عزت، صلابت و قدرت، امنیت و آسایش ایران اسلامی مدیون مجاهدت‌ها، ایثارگری و فداکاری‌های شهدای گرانقدر، ایثارگران، جانبازان و آزادگان است و هیچگاه در تاریخ این جانفشانی‌ها فراموش نمی‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی جنگ نرم و فرهنگی را سخت‌تر از جنگ نظامی دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست در جنگ هشت ساله علیه نظام اسلامی طراحی‌های جنگ نرم، فرهنگی و رسانه‌ای در دستور کار قرار دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی راه نفوذ استکبار و نظام سلطه را مورد اشاره قرار داد و افزود: بیشترین اهداف تحریم‌ها سست کردن اراده، اشغال اذهان و ناامیدی مردم است که تحقق این مهم با استفاده از ابزار رسانه در دستور کار دشمن قرار دارد.

وی با بیان اینکه اکنون در دوره جدیدی از تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای دشمن قرار دارد تصریح کرد: پرتاب 70 ماهواره ماهانه در حوزه IT مورد توجه جبهه دشمن قرار گرفته که 2 سوم این ماهواره‌ها خاک ایران اسلامی را پوشش می‌دهد که به‌زودی به 100 درصد می‌رسد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایستگاه‌های ماهواره‌ای در کشور مختلف علیه ایران قرار دارد تصریح کرد: برای راه‌اندازی اینترنت ماهواره‌ای‌ دشمنان در حال برنامه‌ریزی هستند و هر چند این برنامه‌ها برای دشمنان سودآور مالی نیست ولی در دستور کار قرار دارد.

رضایی این برنامه‌های دشمنان را هجمه سنگین رسانه‌ای دانست و بیان کرد: استراتژی بنیانگذار انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس بسیج کردن مردم بود، در همین ارتباط باید با تشکیل جبهه‌ متشکل از ارتش و سپاهی فراگیر از ملت ایران با هجمه‌های سنگین و رسانه‌ای غرب مقابله و آنها را خنثی کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید یک جبهه عظیم رسانه‌ای برای مقابله با تهاجم دشمن شکل بگیرد افزود: امروز باید برای مقابله با دشمن جبهه عظیمی به سردمدار بسیج شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه رسانه در این عرصه باید مانند ابوذر اقدام و عمل کند خاطر نشان کرد: ابوذر چون حق‌گو بود و پای حق و ولایت ایستاد باید رسانه‌ها از حالت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خارج شوند زیرا رسانه‌ها روابط عمومی نیستند و بین این 2 فاصله وجود دارد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی باتأکید بر اینکه رسانه‌ها باید شجاعانه جلو رانت‌خواری، سوء‌استفاده‌ها و همه مفاسد ایستادگی کنند افزود: رسانه‌ها باید زبان گویای مردم باشد و از حق دفاع و با شجاعت مقابل رانت و فساد مسئولان بایستند.

وی با تأکید بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: در دولت انقلابی باید براساس بیانیه گام دوم که نقشه راه است قدم برداشت و رسانه‌ها در این مسیر باید مطالبه‌گری کنند.

رضایی، با بیان اینکه رسانه‌ها باید مطالبه‌گر در تحقق خواسته‌های مردم و جامعه باشند تصریح کرد: در این راستا توجه به جوانان و جوان‌گرایی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار بگیرد تا این وضعیت نامطلوب در عرصه‌های مختلف بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب بهبود یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان بوشهر خاطر نشان کرد: امید می‌رود با تلاش استاندار جدید بوشهر در سازندگی، عمران و آبادانی استان بوشهر و حل مشکلات مردم تلاش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار