ورود ارتش سوریه به شهرک «تسیل» در حوض الیرموک درعا

منابع خبری از ورود ارتش سوریه به شهرک «تسیل» در حوض الیرموک واقع در غرب درعا خبر دادند.
کد خبر: ۴۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲ - 28September 2021

ورود ارتش سوریه به شهرک «تسیل» در حوض الیرموک درعابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یک گروه از نیرو‌های ارتش سوریه و پلیس نظامی روسیه وارد شهرک «تسیل» در حوض الیرموک واقع در غرب درعا شدند.

شبکه المیادین با اعلام این خبر گزارش کرد که ورود نیرو‌های ارتش سوریه و پلیس نظامی روسیه به شهرک تسیل در راستای توافقنامه‌های سازش در شهرک‌های واقع در مناطق غرب درعا صورت گرفت.

از دو روز پیش نهاد‌های مربوطه در سوریه در مرکز آشتی واقع در دبستان دخترانه در شهرک الشجره در حال حل و فصل وضعیت تعدادی از افراد مسلح، افراد تحت تعقیب و فراریان از خدمات نظامی در روستا‌ها و شهرک‌های منطقه حوض الیرموک هستند و این اقدام نیز در راستای تکمیل طرح دولت درباره توافق سازش صورت می‌گیرد.

کمیته مرکزی و نمایندگان «عشایر درعا البلد» روز ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با اجرای توافق صورت گرفته با کمیته امنیتی موافقت کردند و پس از آن یگان‌های ارتش سوریه ۸ سپتامبر وارد منطقه درعا البلد شده و پرچم ملی سوریه را به اهتزاز درآوردند.

این توافقنامه بر نصب موانع نظامی در داخل محله‌های درعا البلد، تحویل سلاح و اجرای سازش و حل و فصل وضعیت افراد مسلح محلی و اخراج مخالفان این توافق تأکید دارد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار