مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

رونمایی از کتاب «این چهل و یک مرد» در یاسوج

سرهنگ «آسمند» گفت: کتاب «این چهل و یک مرد» از آثار ادبی فاخر حوزه دفاع مقدس با حضور مسئولان و جمعی از نویسندگان رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۸۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ - 28September 2021

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛رونمایی از کتاب «این چهل و یک مرد»سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از رونمایی کتاب «این چهل و یک مرد» خبر داد و اظهار داشت: این کتاب روایتی از خاطرات چهل نفر از شهدای شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان یکی از هم‌رزمانشان است که در شهریور 1400 به چاپ رسید.

وی افزود: این کتاب در 448 صفحه به قلم «سروش درست» از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد و با روایتگری «علی ثابتی» به رشته تحریر درآمده و توسط نشر آناپنا و با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان به چاپ رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نگارش کتاب «این چهل و یک مرد» حدود سه سال به طول انجامید، گفت: در این کتاب با روایتی داستان‌گونه و نگاهی جدید به خاطرات و بخشی از زندگی چهل نفر از شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخته شده است.

آسمند این کتاب را نقطه عطفی در حوزه ادبیات دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و خاطرنشان کرد: مخاطب امروز ادبیات دفاع مقدس به کتبی با محتوای فاخر نیاز دارد که کتاب «این چهل و یک مرد» با توجه به نوع ادبیات و نگاه نویی که به این حوزه دارد، ظرفیت پر کردن بخشی از این خلأ را خواهد داشت.

وی ابراز کرد: آیین رونمایی این کتاب ساعت 9:30 فردا چهارشنبه هفتم مهر با حضور مسئولان و جمعی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها