فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

جهادی عمل کردن از ویژگی های بارز نیروهای مسلح ایران است

سردار «معروفی» گفت: همه نیرو‌های مسلح متصل به یک جایگاه هستند و براساس آن جایگاه جهادی عمل می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ - 28September 2021

جهادی عمل کردن از ویژگی های بارز نیروهای مسلح ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «سردار حسین معروفی» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در همایش وحدت فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمان، اظهار داشت: علت انتخاب بیت الزهرا (س) برای همایش وحدت این بود که شهدا محور وحدت هستند همه دلها در گرو شخصیت شهید سلیمانی است که نماد جهاد و شهادت است.

وی ادامه داد: افتخار می کنیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروهای مسلح ایران ویژگی های منحصر بفردی در جهان اسلام دارند.

معروفی در ادامه به ویژگی های نیروهای مسلح ایران پرداخت و توضیح داد: اولین ویژگی مکتبی بودن است که مایه افتخار ما است، نیروهای ما براساس پایه و اصول دین معیار دین و رفتار دین برخورد می کردند از جمله در جنگ ما در همه نیروهای مسلح برخورد ما با اسرا و کشته ها و مجروحان را قیاس کنید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: دومین ویژگی این است که نیروهای مسلح ایران انقلابی و تکلیف گرا هستند و معامله گر نیستند؛ زمان و مکان و لباس مانع اجرای ماموریت ما نیست؛ محاسبه گر و محافظه کار نیستند؛چرا دشمن به ما نمیزند؟ چون نمی تواند و توانمندی ابزار هوشمند و انسان پشت ابزار هوشمند را می شناسد و این بازدارندگی است.

وی با بیان اینکه سومین مولفه ی نیروهای مسلح ایران  جهادی عمل کردن است، توضیح داد: چه کسی به ارتش امر کرده جهیزیه توزیع کند بلکه همه نیروهای مسلح متصل به یک جایگاه هستند و براساس آن جایگاه الهی و جهادی عمل می کنند.

سردار معروفی ادامه داد: نیروهای مسلح مردمی هستند از مردم برای مردم، هرکجا مردم نیروهای مسلح را می بینند احساس آرامش می کنند؛ اینها جسمشان را سپر بلای مردم می کنند و جان پناه مردم هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: پنجمین ویژگی نیروهای مسلح فرماندهی و امامت آنها است، چه در دوران امام و چه در دوران رهبری امام خامنه ای؛ فرمانشان برای ما حکم امام زمان را دارد؛ فرمان ولی برای ما با نگاه ،نوشتن و گوش دادن نیست؛ بلکه به میل ولی عمل کردن است یعنی معرفت عمیق به این حجت خدا؛ اینها در امامشان ذوب شدند چون امامشان در اسلام ذوب است.

وی به ششمین ویژگی نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و گفت: ویژگی ششم، اخلاص در عمل است که نیروهای مسلح را بزرگ و عزیز کرده همه چی برای خدا و ادای دین است.

سردار معروفی افزود: در سپاه استان کرمان تصمیم داریم ۴ قرارگاه را در استان فعال کنیم؛ ۱.شرق استان؛۲. جنوب استان محرومیت زدایی واقعی و اولویت بندی تا از پراکندگی نجات یابیم؛ وبنده مستقیما فرمانده قرارگاه می شوم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: دولت، خیرین، مردم، نیروهای مسلح و جهادی با حرکتی قرارگاهی و مدیریت هماهنگ به کمک بیایند.

وی به دو قرارگاه دیگر اشاره کرد و توضیح داد: دو قرارگاه هم در مرکز استان یکی قرارگاه توانمندسازی جوانان چون در استان مشکل مدیریت منابع داریم باید انتقال مدیربت حقیقی به جوانان صورت گیرد  و قرارگاه چهارم قرارگاه عملیاتی کردن گام دوم انقلاب اسلامی که از شعار خارج شویم و دانشگاه و نخبگان به کمک بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها