رئیس عقیدتی سیاسی ناجا:

بردباری خانواده‌ شهدا پشتوانه مستحکم نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام «ادیانی» گفت: صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهدا پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱ - 28September 2021

بردباری خانواده‌ شهدا پشتوانه مستحکم نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منطقه منطقه آلاشت، پل سفید و لفور اظهار داشت: شهدا تکلیف خودشان را به خوبی انجام داده‌اند و ما هم وظیفه داریم با تمام توان ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خانواده‌های معظم شهدا را سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت دانست و گفت: تعهد و اخلاص از ویژگی‌های بارز خانواده‌های معظم شهداست و صبر و بردباری خانواده‌های معظم شهداء پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید قدرشناس آن باشند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود: شهدا انسان‌های وارسته‌ای بودند که با نثار خون پاک خود حریت و آزادگی را به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم ادامه دهنده واقعی راه آنان بوده و از آرمان‌های مقدس این عزیزان پاسداری کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا در ادامه با بیان اینکه نباید از برکات و عنایات شهدا غافل شد، خاطرنشان کرد: از اهداف مهمی که باید در برگزاری یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس دنبال کنیم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه و ارتقاء امنیت است.

حجت الاسلام ادیانی ضمن بر شمردن اهداف دشمن در جنگ نرم گفت: امروز با جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی آن مواجه هستیم، جنگی که نه به سلاح سخت و کشتار و خونریزی بلکه با جاذبه‌ها و زرق و برق فرهنگی و هنری وارد شده و ابزار جنگی ماهواره، رسانه، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است و افرادی که آسیب می‌بینند از نظر فکری، اعتقادی و اخلاقی دچار آسیب می‌شوند.

وی نهاد خانواده را یکی از مهمترین هدف‌های دشمن برشمرد و بیان داشت: هدف اصلی و چشم انداز دشمن در جنگ نرم علیه خانواده فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی است که سعی دارند از طرق گوناگون بنیان خانواده را متزلزل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار