فرمانده سپاه ناحیه شازند:

سپاه پاسداران ۱۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در شازند می‌سازد

سرهنگ اکبری گفت: در سالجاری اجرای بیش از ۱۸ پروژه محرومیت زدایی با محوریت آب در دستور کار است و ساخت ۱۵ واحد مسکونی نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۴۸۱۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ - 28September 2021

سپاه پاسداران ۱۵ واحد مسکونی ویژه محرومان در شازند می‌سازدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «رشید اکبری» فرمانده سپاه ناحیه شازند در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج در شازند اجرای پروژه های محرومیت زدایی با هدف احیای روستاها، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم و خصوصا کشاورزان است و خوشبختانه با مشارکت مردم و خیرین شاهد اتفافات خوبی بودیم و مسیر محرومیت زدایی در روستاها را با قوت دنبال می کنیم.

اکبری گفت: در سطح شهرستان شازند بیش از ۸۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند که پیشگامان عرصه خدمت رسانی در حوزه عمرانی، سازندگی، محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، کشاورزی و دامپزشکی هستند.

وی افزود: در سالجاری اجرای بیش از ۱۸ پروژه محرومیت زدایی با محوریت آب در دستور کار است و ساخت ۱۵ واحد مسکونی نیز در دست اقدام است.

اکبری بیان کرد: در راستای نقش آفرینی در نهضت کمک مومنانه در شهرستان شازند تاکنون بیش از ۴۵ هزار بسته معیشتی توزیع شده و امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی هجدهمین مرحله از کمک مومنانه برگزار شد که بیش از یک هزار بسته معیشتی و دویست بسته لوازم التحریر تهیه شده که در میان جامعه هدف توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شازند بیان کرد: در راستای ایجاد اشتغال بیش از ۸۵ صندوق قرض الحسنه با محوریت مردم راه اندازی شده و بیش از ۳ هزار نفر در این صندوق ها سازماندهی شده اند و در کنار این ظرفیت آموزش، توانمند سازی و ارائه تسهیلات نیز با جدیت دنبال می شود و عمده اشتعال زایی ها پایدار هستند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در سطح شهرستان شازند بیش از ۸۲ تیم تخصصی نقش آفرینی می کنند و بیش از ۸۰ نفر در اجرای واکسیناسیون عمومی نیز آموزش دیده اند.

اکبری بیان کرد: برنامه‌های چهل و یکمین سالگرد دفاع و مقدس در سالجاری در شازند با شعار «ما مقتدریم» برگزار خواهد شد که بیش از ۷۲ عنوان و ۲۰۰ مورد برنامه هدف گذاری شده است.

وی یادآور شد: امروز به برکت سفر فرمانده سپاه روح الله به شهرستان شازند برنامه های متنوعی انجام شد که دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، نشست بصیرتی و دیدار با بسیجیان ، بهره برداری از پروژ های محرومیت زدایی و آبرسانی در روستای سورانه ، رزمایش کمک مومنانه، افتتاح ۲ واحد منزل مسکونی برای محرومین و بازدید از پروزه های بسیج سازندگی از جمله برنامه های مهم بود.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها