فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی امسال در استان مرکزی هدف‌گذاری شد

سردار کریمی گفت: در حوزه اشتغال با توجه به ظرفیت ها و توانمندی لازم، تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی با قوت در دستور کار قرار گرفته و ایجاد ۱ هزار و ۵۰۰ اشتغال در سالجاری هدف گذاری شده است.
کد خبر: ۴۸۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹ - 28September 2021

یک‌هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی امسال در استان مرکزی هدفگذاری شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج شازند به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: توجه به آبرسانی کشاورزی و رفع مشکلات آب روستایی از مهمترین اولویت های بسیج و سپاه در سالجاری است و عزم جدی برای حل مشکلات در حوزه آبرسانی داریم و با مشارکت مردم و خیرین آماده هرگونه خدمت رسانی هستیم و لذا همه توان و ظرفیت ها در این راستا پای کار آمده است.

کریمی گفت: خودکفایی کشور در همه بخش ها مهمترین هدف سپاه در اجرای برنامه ها است که علاوه بر اقدامات زیرساختی با تکیه بر توان علمی و پژوهشی اقدامات جهادی نیز برای رفع مشکلات در دستور کار است و در استان مرکزی در طی یک سال و نیم گذشته بیش از ۷۲۰ پروژه محرومیت زدایی انجام شده است.

وی ادامه داد: در حوزه آبرسانی کشاورزی ایجاد اشتغال، جلوگیری از مهاجرت مردم روستا به شهر، افزایش سطح زیرکشت و جلوگیری از هدر رفت منابع آبی از مهمترین اهداف است و در طی این سال های اخیر پروژه های چشمگیری با عنوان احداث خطوط انتقال آب ایجاد کانال های کشاورزی ، لایروبی قنوات ، ساخت استخرهای ذخیره آب و ساخت بندهای بتنی و خاکی در سطح استان انجام شده است.

کریمی افزود: اجرای۳۴ هزار مترمکعب استخر ذخیره آب در طی یک سال و نیم گذشته از مهمترین دستاورد پروژه های محرومیت زدایی سپاه در حوزه کشاورزی است و مردم در اجرای این پروژه ها نقش اساسی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: بازگرداندن امید و حیات در روستاها از مهمترین دستاورد حضور گروه های جهادی در روستاها است و امروز بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ گروه جهادی در نقطه به نقطه استان مرکزی نقش آفرینی می کنند و بیش از ۲۴ هزار جهادگر بسیجی به مردم در عرصه های مختلف خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی برای محرومین که عمده آنها در دورترین و محروم ترین نقاط استان مرکزی بودند از دیگر دستاورد حضور جهادگران بسیجی در حوزه مسکن است و ساخت بیش از ۱۱۴ واحد دیگر برای محرومین در دستور کار و در مراحل تکمیلی است.

کریمی اظهار کرد: در حوزه اشتغال با توجه به ظرفیت ها و توانمندی لازم، تحقق اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی با قوت در دستور کار قرار گرفته و ایجاد ۱ هزار و ۵۰۰ اشتغال در سالجاری هدف گذاری شده است.

وی افزود: توجه به مشاغل خرد و تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت مهم دولت سیزدهم در حوزه اشتغال باشد و سپاه در طی این سال ها بیش از ۶ هزار واحد اقتصاد مقاومتی خرد در استان مرکزی را حمایت کرده و ایجاد بیش از ۹ هزار فرصت شغلی دستاورد این مهم بوده که همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار