مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شده است

جعفری گفت: دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران آغاز شده است.
کد خبر: ۴۸۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ - 26September 2021

دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شده استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، علی‌اصغر جعفری مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در رابطه با دوره آموزشی «آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس» اظهار داشت: همزمان با بزرگداشت سالگرد دفاع مقدس، دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران آغاز شده است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اشاره به اهداف برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس افزود: این دوره با هدف ترویج و تبیین فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و هم در راستای مصوبات دوره‌های ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت، همینطور در راستای مصوبات شورای عالی استخدامی کشور مبنی بر گذراندن دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی و از طرفی با توجه بله مصوبات شورای فرهنگ ایثار و مقاومت برگزار می‌شود.

وی در مورد زمان برگزاری دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: تاکنون بیش از سه هزار نفر از پرسنل شهرداری تهران در این دوره ثبت نام کردند. همچنین بازه زمانی دوره مذکور از ابتدای شروع هفته دفاع مقدس تا پایان مهر خواهد بود. همچنین پیش‌بینی می‌شود در فاز اول این دوره حدود ۱۰ هزار نفر از پرسنل شهرداری در دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس شرکت کنند.

جعفری در ادامه اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در قالب بسته آموزشی ۲۴ ساعته تعریف شده است که حدود ۱۸ ساعت آن در قالب آموزش‌های تئوری و نظری که به صورت مجازی از طریق سامانه الکترونیک شهرداری تهران برگزار می‌شود و شش ساعت دیگر هم به صورت عملی برگزار می‌شود. پس از اتمام دوره شش ساعته برای شرکت‌کنندگان گواهینامه آموزشی مورد تایید شهرداری تهران هم در سامانه این نهاد و در قسمت میز الکترونیکی کارکنان درج خواهد شد.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در مورد محتوای دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که طبق توافقی که با مرکز نوسازی و تحول شهرداری تهران صورت گرفته، مقرر است که این دوره بعد از اتمام فاز اول در فاز‌های بعدی آموزشی در ماه‌های آینده به ویژه تا دهه فجر ادامه پیدا می‌کند. علل و عوامل شروع جنگ تحمیلی تا عملیات‌های شاخص و مهم صورت گرفته در دوره دفاع مقدس و پایان جنگ تحمیلی، محتوای این دوره آموزشی است.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در این دوره آموزشی به زمان بعد از جنگ و دوره سازندگی و نقش بانوان در جنگ تحمیلی نیز اشاراتی شده است. گفتنی است محتوای دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس مورد تایید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار