نماینده ولی فقیه در گلستان:

موضوع تحریف مهمترین مسئله در بازگویی دفاع مقدس است

آیت‌الله «نورمفیدی» گفت: موضوع تحریف مهمترین مسئله در بازگویی دفاع مقدس است و همه نویسندگان و هنرمندان باید در قالب‌های تخصصی خود از جمله کتاب، شعر و هنر این موضوع مهم را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۴۸۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 29September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، آیین تجلیل از نویسندگان و مولفین حوزه دفاع مقدس و مقاومت با حضور آیت‌الله «نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در گلستان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و جمعی از نویسندگان استان در بیت الزهراء گرگان برگزار شد.

در این نشست آیت‌الله «نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن تسلیت بمناسبت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ماهیت دفاع مقدس و عمق این حادثه هنوز برای بسیاری از مردم ملموس نشده و عمق جریان دفاع مقدس بگونه ای بود که کل استکبار در برابر کل اسلام و انقلاب قرار گرفت و تلاش کردند تا اسلام را نابود کنند. ملت ایران در دفاع مقدس خوش درخشیدند و تحول عظیمی که یک ملت را برای دفاع از ارزشهای دینی حرکت داد، چیزی بود که دشمن انتظارش را نداشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دفاع مقدس استعدادهای همه رزمندگان را از قوه به فعل تبدیل کرد، لذا آنهایی که اهل قلم و هنر هستند باید آثار و استعدادهای خود را در راستای نمایش عظمت دفاع مقدس از عمق جان بروز دهند. موضوع تحریف مهمترین مسئله در بازگویی دفاع مقدس است و همه نویسندگان و هنرمندان باید در قالب های تخصصی خود از جمله کتاب، شعر و هنر این موضوع مهم را مدنظر قرار دهند.

در ابتدای این جلسه سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گزارشی از اقدامات اداره کل در حوزه ادبیات و نشر ارائه داد و در پایان مراسم از جمعی از نویسندگان و مولفین حوزه دفاع مقدس تجلیل بعمل آمد.

موضوع تحریف مهمترین مسئله در بازگویی دفاع مقدس است

موضوع تحریف مهمترین مسئله در بازگویی دفاع مقدس است

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار