مسئول ایثارگران سپاه:

تلاش مجاهدانه پدر شهیدان «موحددانش» همیشه در اذهان باقی می‌ماند

سردار شریفی در پیامی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان موحددانش تأکید کرد: تلاش و همت سرتاسر مجاهدانه آن پدر والامقام در تربیت اسلامی، انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و حماسه‌ساز در دوران افتخارآفرین دفاع مقدس، برای همیشه در اذهان باقی خواهد بود.
کد خبر: ۴۸۱۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 29September 2021

تلاش مجاهدان پدر شهیدان «موحددانش» همیشه در اذهان باقی خواهد بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «ابوالقاسم شریفی» مسئول ایثارگران سپاه در پی درگذشت مرحوم حاج «غلامحسین موحد دانش» پدر شهیدان والامقام سردار علیرضا و محمدرضا موحد دانش، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر آسمانی شدن مرحوم «حاج غلامحسین موحد دانش» پدر بزرگوار سردار شهید والامقام دوران دفاع مقدس علیرضا موحد دانش فرمانده دلیر و حماسه‌ساز لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) و شهید گرانقدر محمدرضا موحد دانش موجب اندوه و تألم فراوان گردید.

تلاش و همت سرتاسر مجاهدانه آن پدر والامقام در تربیت اسلامی، انقلابی و ایمانی فرزندانی مجاهد، فداکار و حماسه ساز در دوران افتخار آفرین دفاع مقدس تحت تعالیم قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب فخر ایران و ایرانی شدند، برای همیشه در صفحه روزگار ماندگار و صبر و چهره سرتاسر نورش تا همیشه در اذهان باقی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور و مهربان که عروجش در ایام پرفیض اربعین حسینی همزمان گردید را به بیت مکرم شهیدان موحد دانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و متعال علو درجات معنوی و همنشینی آن مرحوم با سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و صبر و شکیبایی و آرامش قلبی را بازماندگان و همرزمان آن شهیدان طلب می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی
مسئول ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار