مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه:

ایستادگی مردم در دفاع مقدس، ایران را به عنوان قدرت منطقه‌ای معرفی کرد

حجت‌الاسلام «سرور» گفت: آمریکا و کشورهای مستکبر با تحمیل جنگ به کشوری که به‌تازگی انقلاب کرده بود قصد نابودی آن را داشتند اما ایران اسلامی با وحدت و همدلی و با شعار نه شرقی، نه غربی خود را به‌عنوان یک قدرت سوم ثابت و بازتعریف کرد.
کد خبر: ۴۸۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ - 29September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد حجت‌الاسلام «سیدرضا سرور» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در نشست بصیرتی ویژه هفته دفاع مقدس که با حضور جمعی از کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: باید زمینه‌‌های ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم. ما در میان دو جریان تمدن‌ساز یعنی فرهنگ انقلاب اسلامی و فرهنگ امیدواری بشر به استقرار حکومت الهی قرار داریم.

وی افزود: بازخوانی این دو فرهنگ جهت مقابله با تاکتیک‌های گوناگون دشمن ضرورت دارد لذا باید به این یقین برسیم که ضامن اتحاد و بقای ما ارتقاء این دو فرهنگ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمنان اسلام در زمینه شیعه‌شناسی بسیار در تلاش هستند و در این مسیر پیشرفت‌های بسیاری داشتند. مؤید این ادعا وجود بهترین و بزرگترین کارگاه‌های شیعه‌شناسی در کشورهای ضداسلامی است. یکی از بزرگترین کارگاه‌های شیعه‌شناسی در سرزمین‌های اشغالی قرار دارد.

سرور ابراز داشت: ایران به‌عنوان یک قدرت جهانی در حال ظهور است و در مقابل آن، آمریکا کشوری در حال سقوط و افول است؛ که این ادعا در دفاع مقدس ثابت شد. آمریکا و کشورهای مستکبر با تحمیل جنگ به کشوری که به‌تازگی انقلاب کرده بود قصد نابودی آن را داشتند اما ایران اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی خود را به‌عنوان یک قدرت سوم ثابت و بازتعریف کرد.

وی عنوان کرد: با دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب تشکیل بسیج مردمی و ارتش بیست میلیونی در دستور کار قرار گرفت تا در کنار ارتش و سپاه یک پتانسیل عالی برای حفظ تمامیت ارضی کشور باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: برای مقابله با دشمن اصلی یعنی آمریکا نیاز به راهبرد صحیح داریم. این راهبرد به‌عنوان راهبرد انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین و مشخص شده است؛ لذا باید نسبت به راهبردها و تاکتیک‌ها مقابله با دشمن و همچنین خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها آگاهی و شناخت کافی را پیدا کرد.

ایستادگی مردم در دفاع مقدس، ایران را به عنوان قدرت منطقه‌ای معرفی کرد

ایستادگی مردم در دفاع مقدس، ایران را به عنوان قدرت منطقه‌ای معرفی کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار