مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثامن‌الائمه (ع):

خبرنگاران وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کنند

حجت‌الاسلام‌ احمدی گفت: رمز پیروزی مردم، وحدت است و اصحاب رسانه در تقویت وحدت و انسجام ملی نقش موثری دارند؛ بر همین اساس هر عملی که موجب تفرقه در جامعه شود برای کلیت حاکمیت اسلامی مضر است.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ - 08August 2024

خبرنگاران وحدت و انسجام ملی را تقویت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «رضا احمدی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این قرارگاه و «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در هتل فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمدی در این نشست اظهار داشت: امروز در عصر رسانه زندگی می‌کنیم و ملتی موفق خواهد بود که حرف اول را در رسانه بزند.

وی افزود: رسانه برای شناساندن اهداف ملت ایران اسلامی که امروز نقش محوری در جبهه مقاومت دارد و الگویی برای جهانیان است نقش تأثیرگذاری می‌تواند داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام با اشاره به اینکه بعثت نبی مکرم اسلام (ص) مکارم اخلاق بود، گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران باید نسبت به رعایت اخلاق اسلامی اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین باید‌ها و نباید‌های حوزه رسانه پرداخت و تصریح کرد: توجه به منافع عمومی، حق‌مداری و حق‌گویی، نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین، رعایت خط قرمز‌های اعتقادی و ارزشی، حساسیت نسبت به رعایت بیت‌المال و همچنین تقوا و پرهیزگاری جزو باید‌های رسانه‌ای است.

وی گفت: در شرایط کنونی در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، مهمترین رسالت جامعه خبرنگاران نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را مطالبه می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام دوری از تحریف، پرهیز از افشای اسرار مردم و حاکمیت، دوری از اشاعه منکرات، جلوگیری از ترویج باطل، پرهیز از تمسخر دیگران، دوری از تفرقه و جدایی و پرهیز از قوم‌گرایی، نباید‌های رسانه‌ای عنوان کرد.

حجت‌الاسلام احمدی یادآور شد: رمز پیروزی مردم، وحدت است؛ بر همین اساس هر عملی که موجب تفرقه در جامعه شود برای کلیت حاکمیت اسلامی مضر است و موجب می‌شود نظام مقدس جمهوری اسلامی به اهداف خود دست پیدا نکند.

وی در پایان تاکید کرد: اصحاب رسانه در تقویت وحدت و انسجام ملی نقش موثری دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها