خورشیدی‌فرد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

پخش روایت جانباز دفاع مقدسی که در سوریه قطع‌نخاع شد

کارگردان و تهیه کننده‌ برنامه‌ی تلویزیونی «از آسمان» از پخش قسمت جدید این برنامه امروز خبر داد و گفت: در قسمت جدید برنامه روایتی جذاب از محمدرضا اصغری یکی از رزمندگان لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب علیهم‌السلام را به تصویر کشیده‌ایم که پخش خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ - 30September 2021

«امیر خورشیدی‌فرد» کارگردان و تهیه کننده‌ برنامه‌ی تلویزیونی «از آسمان» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر  دفاع‌پرس از پخش قسمت جدید این برنامه امروز پنج‌شنبه، هشتم مهر خبر داد و اظهار داشت: در قسمت جدید برنامه روایتی جذاب از محمدرضا اصغری یکی از رزمندگان لشگر ۱۷ علی‌بن‌ابی‌طالب علیهم‌السلام را به تصویر کشیده‌ایم که پخش خواهد شد.

وی درخصوص سوژه این برنامه گفت: محمدرضا اصغری در دوران دفاع مقدس با دست‌کاری شناسنامه و ایستادن روی نوک پنجه و خواهش و التماس خودش را جبهه رساند. چندسالی می‌رفت و می‌آمد. از این عملیات به آن عملیات. جراحت پشت جراحت. جنگ که تمام شد، با نشان جانبازی و یک بغل خاطره از روزهای دفاع به دنیای معمولی آدم‌ها برگشت.

روایت یک جانباز دفاع مقدس که در سوریه قطع‌نخاع شد پخش می‌شود

کارگردان برنامه «از اسمان» با بیان اینکه دفاع مقدس پایان داستان قهرمان داستان ما نیست، افزود: اصغری سال ۹۳ یعنی درست در روزهای گردنکشی تروریست‌های داعش، خودش را به سوریه رساند. در محور مقاومت هم خدا دوباره روی صفحۀ سرنوشتش نوشت جانباز. این‌بار قطع نخاع کمر شد.

خورشیدی‌فر تصریح کرد: از آسمان در روایت این هفته‌اش به سراغ محمدرضا اصغری جانباز دفاع‌مقدس و دفاع از حریم اسلام رفته است تا گوشه‌هایی از زندگی این دلاور لشگر ۱۷ علی بن ابی‌طالب علیهم‌السلام را به تصویر بکشد.

وی گفت: با اینکه اصغری در دو جبهه جانباز شده است ولی هم‌چنان سرحال و قبراق مشغول کار و فعالیت و زندگی است که پنجشنبه هشتم مهر حوالی ساعت ۱۳ از شبکۀ دو سیما پخش خواهد شد.

روایت یک جانباز دفاع مقدس که در سوریه قطع‌نخاع شد پخش می‌شود

«از آسمان» کاری است از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما که هر هفته پنج‌شنبه‌ها به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار