نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور اسرائیل و آمریکا را در منطقه تحمل نمی‌کنیم

«محمدی لائینی» گفت: حضور اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار پیرامون کشورمان ناامن کننده است و به هیچ وجه تحمل نخواهیم کرد.
کد خبر: ۴۸۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 01October 2021

حضور ناامن کننده اسرائیل و آمریکا را در منطقه تحمل نمی‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه کائنات در مصیبت حضرت رسول اکرم (ص) گریان و نالان است، اظهار داشت: غم مصیبت پیغمبر و شهادت دو فرزند بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را با تقوا و رعایت حلال و حرام خدا و نماز و روزه کاهش بدهیم و مسلمان راستین و صادق باشیم.

وی با اظهار اینکه همه فساد‌ها و خرابی‌ها زیر سر دروغ است و اگر دروغ را از زندگی برداریم دنیا گلستان می‌شود، به رعایت تقوا توصیه کرد و کسب حرام و حرام خوری و شهوت خفیه و ریا را از مواردی دانست که باید به آن توجه کرد.

امام جمعه ساری با تسلیت رحلت علامه حسن‌زاده آملی گفت: ایشان افتخار جهان اسلام بودند و این ضایعه، بزرگ بود و کسی مثل علامه به این زودی‌ها بوجود نمی‌آید؛ باید خون دل‌ها خورده شود و رنج‌ها کشیده شود تا شخصیتی مثل علامه ظهور کند.

وی با قدردانی از حضور مردم آمل که در روز اربعین در تشییع باشکوه پیکر علامه «حسن‌زاده آملی» شرکت کردند، افرود: همچنین مراسم بزرگداشت و یادبود علامه که از طرف رهبر معظم انقلاب در قم با حضور علمایان و شخصیت‌های بزرگ برگزار شد، تقدیر می‌کنم.

محمدی لائینی با اشاره به برنامه‌های اربعین حسینی در سطح شهر‌ها اظهار داشت: موکب‌داران حال و هوای اربعین را در شهر‌ها برپا داشتند و شور اربعین را زنده کردند و مشارکت مردم خوب بوده و تقدیر داریم.

وی با گرامی‌داشت دهه وقف، جایگاه وقف را بسیار مهم دانست و بیان داشت: بهترین صدقه جاریه وقف است و مردم توجه خوبی به وقف دارند.

محمدی لائینی ضمن قدردانی از کسانی که به دین پیامبر پایبند هستند، تصریح کرد: ما باید از دین و احکام خدا مواظبت کنیم و غیرت دینی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تظاهر به گناه، قبح شکنی است، تأکید کرد: مسئولین دستگاه‌های متولی نسبت به مسائل فرهنگی توجه داشته باشند و بی‌حجابی و ولنگاری را جدی بگیرند.

امام جمعه ساری با گرامی‌داشت یاد «علی لندی» نوجوان فداکار ایذه‌ای که همانند «حسین فهمیده» فداکاری کرد، گفت: ایشان به عنوان شهید پذیرفته شده است و چنین نوجوانان برای ما مایه افتخار و مباهات هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز صهیونیست‌های غاصب بزرگترین دشمن جهان اسلام هستند و شیطنت‌ها و تحرکاتی را پیرامون کشور ما دارند و دولت‌های به ظاهر اسلامی زمینه ساز حضور و نفوذ رژیم و یهودیان صهیونسیت معاند هستند، خاطرنشان کرد: این حضور ناامن کننده است و ما به هیچ وجه حضور اسرائیل غاصب و آمریکای جهانخوار را پیرامون کشورمان تحمل نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار