سومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی برگزار می‌شود

مدیر عامل انجمن تئاتر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از برگزاری سومین دوره جشنواره سردار آسمانی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۸۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 02October 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حمید نیلی» مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: پس از برگزاری موفق ۲ دوره جشنواره تئاتر سردار آسمانی، ویژه پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران جبهه مقاومت و با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان قصد داریم به یاری خدا سومین دوره این جشنواره را با حضور گسترده فعالان تئاتر مقاومت به مرحله اجرا در آوریم.

نیلی افزود: نشست‌های جنبی، کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی و برپایی محفل خاطره نمایش با حضور همرزمان شهدا از جمله برنامه‌هایی است که قصد داریم در این دوره در کرمان برگزار نمائیم.

مدیرعامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس همچنین تصریح کرد: برگزاری این قبیل رویداد‌ها در سطح کشور به تعظیم شعائر ملی و مذهبی و نیز مستند نگاری زندگی و سیره شهدای گرانقدر می‌انجامد که با زبان فاخر هنر قطعاً، اثر بخشی بیشتری بر اذهان مخاطبان دارد.

دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت افزود: در آینده‌ای نزدیک دبیر جشنواره و فراخوان این رویداد از طریق رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان و هنرمندان خواهد رسید.

جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی از سال ۱۳۹۸ توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح طرح ریزی شد و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد که با استقبال قابل توجه هنرمندان و فعالان این عرصه مواجه شید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها