شهید سبزمراد سپه‌پور: فکر اسلام باشد و رضایت پروردگار

شهید سبزمراد سپه‌پور در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «جز اسلام به چیز دیگری فکر نکنید، تمام فکرتان فقط اسلام باشد و رضایت پروردگار.»
کد خبر: ۴۸۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ - 03October 2021

شهید سبزمراد سپه‌پور: فکر اسلام باشد و رضایت پروردگار

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید سبزمراد سپه‌پور

«بسمه تعالی

مادر مهربان و عزیزم سلام عرض می‌کنم، امیدوارم همیشه به درگاه خداوند بخشاینده مهربان خوش و خرم باشید و همواره مورد لطف او قرار بگیرید، جز اسلام به چیز دیگری فکر نکنید، تمام حرکاتت، فکرت و اندیشه‌ات فقط اسلام باشد و رضایت پروردگارت.

مادرجان! هم اکنون که این نامه را به حضورتان مرقوم می‌دارم ساعت پنج بعدازظهر موقع استراحت با برادران همسنگرم نشسته‌ایم و حرف می‌زنیم و از هر دری سخنی به میان می‌آوریم.

مادر جان! دوباره عرض می‌کنم اگر ایمان به خدا داشته باشی فقط به خدا بیندیشی نه از مرگ خود و نه از مرگ من که در راه خدا باشد نمی‌هراسی تنها باید از غضب پروردگار بترسیم دل قوی دار‌ای مادر مهربان.

همسر مهربانم سلام، به فرزندان عزیز و نور چشمانم دیده بوسی و دعا می‌رسانم لیلا و رضا و زهرا را به‌جای من ببوسید و آن‌ها را مورد نوازش قرار دهید، اگر برگشتم که هیچ و اگر در این راه شهید شدم باید سرپرستی آن‌ها را بر عهده بگیرید، از آن‌ها دلجویی به عمل آورید و تربیت آن‌ها را مطابق مکتب اسلام انجام دهید.

زیاده عرضی ندارم مزاحم وقت شریفتان نمی‌شوم؛ خداحافظ»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار